Manabu Nishimae, predsednik družbe Honda Motor Europe, je na novinarski konferenci pred pričetkom ženevskega avtosalona priznal, da je podjetje imelo zaradi nedavne naravne katastrofe na Japonskem težave z dobavo naročenih vozil, a je pri tem izpostavil, da bo tovarna na Tajskem v kratkem v celoti obnovila proizvodnjo v polnem obsegu.
Kot prvo je predsednik HME (Honda Motor Europe) napovedal podvojitev proizvodnega obsega v britanski tovarna na 180.000 vozil letno, kar pomeni, da bodo odprli 500 novih delovnih mest. Tam bo potekala proizvodnja novega ciciva in kasneje evropsko različico modela CR-V. Le-ta bo v serijski različici predstavljen septembra na pariškem avtosalonu, naj bi pa bil bolj učinkovit in kakovosten, sicer pa prirejen evropskim kupcem.
Predstavljeni bodo tudi novi motorji imenovani Earth Dreams Technology. Trije motorji naj bi v naslednjih treh letih zasedli prvo mesto po porabi v vseh sektorjih. Prvi izmed teh je 1,6-litrski dizelski motor, ki so ga razvili posebej za evropski trg, ta pa bi v ozračje naj izpustil 95 g CO2/km, hkrati pa je to najlažji motor v svojem razredu (sprva vgrajen v civica).
TEHNIČNI PODATKI | |
Gibna prostornina | 1596 cm3 |
Največja moč | 88 kW (120 KM) pri 4.000 vrt./min |
Največji navor | 300 Nm pri 2.000 vrt./min |
CO2 | 95 g/km |
Glavno atrakcijo predstavlja novi NSX. To je športni hibridni avtomobil s štirikolesnim pogonom, V6 sredinsko postavljenim bencinskim motorjem ter enim elektromotorjem na zadnji in dvema na prednji premi. Prednja elektromotorja omogočata neodvisen nadzor levega in desnega kolesa. NSX bo na voljo tudi pri nas, pod znamko Honda (v ZDA kot Acura).
Poleg tega bo Honda predstavila tudi model EV-STER, koncept električnega malčka (bojda športnega), ki "nazakzuje smer, kako je mogoče okoljsko odgovorno tehnologijo združiti s čistim užitkom v vožnji". Če bo kdaj vozilo serijsko, bomo to ocenjevali mi.