Veliko promocijskega materiala, a premalo oglaševanja?!
Na zadnji seji občisnkega sveta je bilo slišati tudi kritike na račun spletnega (ne)oglaševanja destinacije Jeruzalem Slovenija. Da pogrešajo več aktivnosti glede oglaševanja destinacije ter da bi še posebej v tem času po epidemiji in obljubljenih turističnih bonih morali izkoristiti veliko priložnost k nagovarjanju slovenskih gostov, je pri točki pobude in vprašanja med drugim izpostavil svetnik Matej Hebar.

»Če želimo, da pridejo slovenski gosti tudi v naše kraje, mora Zavod za turizem, kulturo in šport občine Ormož nemudoma optimizirati spletni marketing in začeti s strateškim vlaganjem tako v spletno kot v konvencionalno oglaševanje. Destinacija Jeruzalem-Slovenija še zmeraj nima niti uradne FB-strani, Instagram profila, prav tako pa nismo opazili nobenega reklamiranja preko Google oglasov, FB-oglasov, ali oglaševanja na spletnem portalu YouTube, za katerega so še posebej primerni že izdelani videi. Dejstvo, da spletno oglaševanje destinacije praktično ne obstaja, je v letu 2020 popolnoma nesprejemljivo. Pred nami je odlična priložnost, da to poletje in jesen privabimo veliko število domačih gostov, a moramo v to strateško vložiti čas, energijo, ter seveda tudi dodatna sredstva,« je med drugim dejal Hebar in opozoril, da v nasprotnem primeru z video promocijskim materialom, ki je sicer izdelan, ne bodo pridobili nič: »Ker bo velika večina slovenskih državljanov dopustovala doma, moramo izkoristiti ponujeno priložnost in z aktivno marketinško kampanjo vabiti goste v naše konce.«
Župan usmeril prst v zavod
Če ne zavod, bodo pač oglaševali zaposleni v občinski upravi ...
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se