
Pred štirimi leti smo dobili znamko »Prijetno domače«

##IMAGE-3967405##
Pred štirimi leti, 11. 11. 2011 ob 11. uri, je Občina Ivančna Gorica javnosti predstavila novo vidno podobo in blagovno znamko »Prijetno domače«. Namen lastne blagovne znamke je bil združiti vse kar se v naši občni dogaja in pomaga občanom, da obogatijo ponudbo na področju turizma, kulture, obrti, podjetništva in kmetijstva.
Ideja o lastni občinski blagovni znamki je nastala v prvem letu županovanja župana Dušana Strnada, zlasti iz potrebe kako bogato kulturno in naravno dediščino ter turistične ponudnike povezati in nadgraditi. Novo blagovno znamko s sloganom »Prijetno domače« občina zlasti uporablja v promocijske namene, z znamko in s posameznimi simboli pa so se poistovetile tudi krajevne skupnosti, društva in druge organizacije. Na današnji dan pred štirimi leti je bila odprta tudi prva od dvanajstih turistično-informativnih točk v središču Ivančne Gorice. Sledilo je odprtje še preostalih enajstih info-točk v obliki informacijskih tabel iz česar se je kasneje razvila tudi krožna pot Prijetno domače, kot osrednji občinski turistični produkt. Danes promocijo in trženje občinske blagovne znamke izvaja Zavod Prijetno domače za kulturo, turizem, promocijo, informiranje in upravljanje Jurčičeve domačije.
Konceptni vodja in avtor vidne podobe Prijetno domače je priznani slovenski oblikovalec Robert Kuhar.
Trenutno
5 °C
Oblačno
torek, 18. 3
Jasno
sreda, 19. 3
Jasno
četrtek, 20. 3
Jasno
7-dnevni obeti