Ormož: Želijo se predstavljati pod imenom destinacija Jeruzalem
Čeprav Ormoško v tem trenutku še ni na slovenskem zemljevidu pomembnejših turističnih točk, si v tej zelenih in vinorodnih krajih želijo turističnega preboja. Prav zdaj postavljajo vizijo razvoja turizma.

Kot je povedala vodja oddelka za gospodarske dejavnosti na ormoški občini Karmen Štumberger, so se na dosedanjih srečanjih delovnih skupin poenotili v imenu destinacija Jeruzalem Slovenija, pod katero naj bi se predstavljali predstavniki tako javnega kot zasebnega sektorja.
S projektom, ki temelji na načrtu razvoja gospodarstva in dviga kakovosti življenja na območju LAS UE Ormož, bodo poskušali preseči tudi nepovezanost turistične ponudbe oziroma ponudnikov, kar ovira razmah turizma na tem področju. »Ključno se mi zdi prepričati ljudi, da smo s skupnim nastopom močnejši. Na to težavo sem naletel tudi v naši občini. Ugotavljam, da ljudje težko naredijo premik, da smo s skupnim programom, nastopom oz. ponudbo uspešnejši,« je prepričan središki župan Jurij Borko.
Glavaničeva: »Registrirali bomo apartma s šestimi ležišči«
Slabost ormoškega turizma pa je tudi pomanjkljiva turistična ponudba, zato si želijo več raznolikih doživetij. Kot je dejala Tanja Lešnik Štuhec, ki vodi izdelavo načrta, so glavni aduti vrhunska vina in prleška kulinarika, rokodelske veščine ter zeleno in zdravo podeželsko okolje.
V aktivnosti priprave dokumenta so vključeni lokalni ponudniki in organizacije, med njimi tudi Društvo vinogradnikov Ljutomersko-Ormoških goric.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se