Ormoško: Za turizem brez odpadkov
Občine na ormoškem koncu so skupaj s podjetjem Zeniac v preteklem letu izvedle projekt, ki na eni strani promovira življenje brez embalaže, ob tem pa podpira tudi blagovno znamko Destinacija Jeruzalem.

Poglavitni del projekta je bil nakup opreme, ki bo omogočal razvoj turizma na ormoškem območju in promocijo blagovne znamke. Nabavili so šest interaktivnih panojev. Od tega so štirje panoji postavljeni na različnih točkah občine Ormož, en je v občini Sv. Tomaž in en v Središču ob Dravi. »Namenjeni so obveščanju domačinov, turistov in vseh drugih, ki se ustavijo v naši občini,« je povedal Jurij Borko, župan občine Središče ob Dravi, ki je v projektu nastopala kot vodilni partner.
Nakupili so tudi stroj za pomivanje kozarcev in 2.000 promocojskih kozarcev z napisom »Jeruzalem Slovenija«, namensko pa naj bi se uporabljali na različnih slavnostnih in promocijskih dogodkih. Uporabljale naj bi jih vse tri občine kakor tudi ormoški zavod za turizem. »Kozarci nam bodo še v posebno pomoč pri promociji na sejmih, ki jo izvaja Zavod za turizem Ormož,« je dejal Danijel Vrbnjak, župan občine Ormož.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se