Nova grafična podoba turistične destinacije Bela krajina



Dne 18. decembra 2017 je bil na spletni strani www.ric-belakrajina.si in na spletnih straneh partnerskih organizacij (TD Vigred Metlika in KC Semič) objavljen "Natečaj za izdelavo CGP turistične destinacije Bela krajina - 1", ki je obsegal besedilo natečaja in prilogo "Strategija razvoja turizma v destinaciji Bela krajina 2018 - 2022".
Na razpis je do roka prispelo 33 vlog z 42. različnimi rešitvami. Kuverte so ob prejetju prejele evidenčno številko. Vloge so bile do ocenjevanja originalno zapečatene in so se odpirale pred komisijo. Vsaka vloga je prejela evidenčno številko zapisano na kuverti. V kolikor je prispela kuverta vsebovala več rešitev, so rešitve prejele označbe a, b, c, d, itd.
Komisija je zasedala 19. februarja 2018 in izbrala zmagovalno rešitev, ki vam jo podrobneje predstavljamo v PDF dokumentu, ki je dostopen tu.
Zmagovalno vlogo (evidentirano pod št. 19) je poslalo podjetje Nea Culpa d.o.o., Čufarjeva 5, 1000 Ljubljana.
Utemeljitev komisije za izbor:
- predlagatelj zmagovalne vloge je oddal vlogo pravočasno in z dopolnitvami
- izbrana vloga je skladna s smernicami, podanimi ob razpisu in upošteva produktno arhitekturo turistične destinacije Bela krajina, kot je zapisano v strategiji
- izbrana vloga je pravilno interpretirala strategijo, še posebej njeno ključno sporočilo primerjalne prednosti Bele krajine, ki je edinstven preplet naravne in kulturne dediščine
- izbrana vloga najboljše opredeljuje 3 ključne produktne stebre opredeljene v strategiji in medsebojno soodvisnost
- izbrana vloga ustrezno opredeljuje odnose med predlaganim logotipom ter nacionalnimi turističnimi logotipi
- izbran logotip je lahko prepoznaven in nezamenljiv ter hkrati likovno čist
- prijavitelji so ustrezno opredelili uporabo logotipa v različnih aplikacijah
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se