© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Kako urediti domačo pisarno?


B. S.
19. 11. 2017, 15.01
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Odkar so na voljo sodobne elektronske naprave za komuniciranje s svetom, se vedno bolj uveljavlja delo od doma, ki zahteva primeren prostor za delo.

profimedia-0184919754.jpg
Profimedia

Če se odločimo, da bomo imeli službo doma, lahko delovni čas prilagodimo svojemu načinu življenja, lahko smo več z družino, kadar nas ta potrebuje, ter prihranimo čas in denar za prevoz na delo in domov. Vendar si moramo doma urediti primeren prostor za delo.

Domača pisarna je lahko miza s stolom, niša v sobi, omara s pisalno polico ali kar cela soba, z vso potrebno opremo za delo. Ne glede na to, ali imate na voljo velik ali majhen prostor, ga je treba preoblikovati v funkcionalno delovno okolje. Domači delovni prostor naj bo prilagojen potrebam vašega dela. Opremo izberite in razporedite tako, da vam omogoča udobno delo brez nepotrebnih motečih dejavnikov.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.