
Horvat ugnal formule. Malkovčan Udovč 5.


Mariborčan Sašo Horvat se je z mitsubishi lancerjem najbolje znašel na mokri stezi na 13. mednarodni avtomobilski gorski dirki Petrol Sevnica 2010, ki je včeraj potekala na precej daljši stezi, dolgi 4400 m s kar šestindvajsetimi ovinki.

V drugi in tretji vožnji je bil premočan za Čeha Dana Michla z Oplom že skupnim zmagovalcem sevniške dirke v letu 2008 in njegovega rojaka Vladimirja Vitvera s formulo Lotus WR-9/2. Štirikratni zmagovalec sevniške dirke Vladimir Stankovič, je bil z novim dirkalnikom Reynard Ford KL1 3000 najhitrejši v prvi vožnji, ko je na suhi stezi lahko iz formule iztisnil precej več kot v naslednjih dveh, ko so bile gorske specialke v prednosti. Stankovič je bil v takšnih razmerah zadovoljen z absolutno četrtim mestom.

Specialka Mitsubishi Lancer Evolution, s katero sta nastopala Horvat, tudi že zmagovalec sevniške dirke v državnem prvenstvu in Madžar Laszlo Hernadi, večkratni prvak FIA challenga, gorsko hitrostnega avtomobilizma, pa slednjemu ni pomagala v boju z odličnim domačinom Alojzem Udovčem, čeprav je slednji tekmoval s precej manj konkurenčnim vozilom (gre sicer za dirkalnik nove generacije Renault Clio RS 2.0), kajti njegova ekipa ni spreminjala nastavitev dirkalnika za sevniško gorsko dirko.
ŠD Udovč motor sport na gorskih dirkah tekmuje izjemoma, kajti proračun jih omejuje in so se usmerili predvsem na relije. Vsaka takšna dirka stane ekipo najmanj 2.000 evrov, navkljub temu, da se znajdejo, da kupujejo rabljene gume od materialno bolje preskrbljenih italijanskih ekip, kajti nove pnevmatike se sučejo kar okrog 300 evrov…
Domače barve je uspešno branil tudi veteran Metod Papež (absolutno 28.), ki je tekmoval v prvenstvu Evrope starodobnih vozil za AMTK iz Ljubljane z legendarnim dirkalnikom Ford escort RS 2000.

V razredu enosedežnih formul F 3000 (D/E2-SS) je nastopil stari znanec sevniške in še nekaterih dirk v Sloveniji - italijanski dirkač Marieto Nalon, ki, če deževno vreme pač ne dopušča dirkanja, vseeno sodeluje, skladno z olimpijskim načelom, saj takšne razmere na stezi pač niso ravno idealne za formule. Absolutno je bil 10.
Žal pa raztegnjena tekmovalna trasa, od platoja za bokse ekip pri HE Blanca, do novega startnega mesta pred dvojnim ovinkom na Impoljci pa vse do Studenca ni pritegnila dosti gledalcev. Gotovo je k temu prispevalo tudi deževno vreme, organizatorji pa bodo morali poskrbeti za dovolj zgodnje in celovito obveščanje javnosti, da bodo imeli več obiskovalcev in sponzorjev.
V priponkah spodaj objavljamo vse rezultate!
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
FIA Avtomobilska gorska hitrostna dirka - Challenge - po razredih
FIA Avtomobilska gorska hitrostna dirka - Challenge - po skupinah
FIA Avtomobilska gorska hitrostna dirka - Challenge
FIA Evropsko gorsko prvenstvo Historic vozil - po razredih
FIA Evropsko gorsko prvenstvo Historic vozil - po skupinah
FIA Evropsko gorsko prvenstvo Historic vozil
Odprto DP RS - po divizijah
Odprto DP RS
Odprto pokalno tekmovanje starodobnih dirkalnih vozil Slovenije
Pokalno tekmovanje A_2005
Uradni končni rezultati - Skupaj
Uradni končni rezultati - Yugo pokal
Trenutno
-1 °C
Jasno
sreda, 19. 3
Jasno
četrtek, 20. 3
Jasno
petek, 21. 3
Delno oblačno
7-dnevni obeti