Horvat ugnal formule. Malkovčan Udovč 5.


Besedilo in fotografije: Pavel Perc
24. 5. 2010, 12.05
09. 06. 2010 · 13:46
Deli članek

alojz_udovc_s_svojo_ekipo.jpg
Alojz Udovč s svojo ekipo.
zmagpvalec_saso_horvat.jpg
Zmagovalec Sašo Horvat je najhitreje "plesal" po dežju...

Mariborčan Sašo Horvat se je z mitsubishi lancerjem najbolje znašel na mokri stezi na 13. mednarodni avtomobilski gorski dirki Petrol Sevnica 2010, ki je včeraj potekala na precej daljši stezi, dolgi 4400 m s kar šestindvajsetimi ovinki.

dan_michl__czech_nacional_team.jpg
Češki reprezentant Dan Michl.

V drugi in tretji vožnji je bil premočan za Čeha Dana Michla z Oplom že skupnim zmagovalcem sevniške dirke v letu 2008 in njegovega rojaka Vladimirja Vitvera s formulo Lotus WR-9/2. Štirikratni zmagovalec sevniške dirke Vladimir Stankovič, je bil z novim dirkalnikom Reynard Ford KL1 3000 najhitrejši v prvi vožnji, ko je na suhi stezi lahko iz formule iztisnil precej več kot v naslednjih dveh, ko so bile gorske specialke v prednosti. Stankovič je bil v takšnih razmerah zadovoljen z absolutno četrtim mestom. 

stirikratni_zmagovalec_dirke_v_sevnici_vladmir_stankovic.jpg
Štirikratni zmagovalec sevniške dirke Vladimir Stankovič je postavil najboljši čas daljše proge, a to letos ni bilo dovolj za peto zmago.

Specialka Mitsubishi Lancer Evolution, s katero sta nastopala Horvat, tudi že zmagovalec sevniške dirke v državnem prvenstvu in Madžar Laszlo Hernadi, večkratni prvak FIA challenga, gorsko hitrostnega avtomobilizma, pa slednjemu ni pomagala v boju z odličnim domačinom Alojzem Udovčem, čeprav je slednji tekmoval s precej manj konkurenčnim vozilom (gre sicer  za dirkalnik nove generacije Renault Clio RS 2.0), kajti njegova ekipa ni spreminjala nastavitev dirkalnika za sevniško gorsko dirko.

ŠD Udovč motor sport na gorskih dirkah tekmuje izjemoma, kajti proračun jih omejuje in so se usmerili predvsem na relije. Vsaka takšna dirka stane ekipo najmanj 2.000 evrov, navkljub temu, da se znajdejo, da kupujejo rabljene gume od materialno bolje preskrbljenih italijanskih ekip, kajti nove pnevmatike se sučejo kar okrog 300 evrov…

Domače barve je uspešno branil tudi veteran Metod Papež (absolutno 28.), ki je tekmoval v prvenstvu Evrope starodobnih vozil za AMTK iz Ljubljane z legendarnim dirkalnikom Ford escort RS 2000.

vladimir_vitver.jpg
Čeh Vladimir Vitver je del dobro organizirane nacionalne ekipe.

V razredu enosedežnih formul F 3000 (D/E2-SS) je nastopil stari znanec sevniške in še nekaterih dirk v Sloveniji - italijanski dirkač Marieto Nalon, ki, če deževno vreme pač ne dopušča dirkanja, vseeno sodeluje, skladno z olimpijskim načelom, saj takšne razmere na stezi pač niso ravno idealne za formule. Absolutno je bil 10.

Žal pa raztegnjena tekmovalna trasa, od platoja za bokse ekip pri HE Blanca, do novega startnega mesta pred dvojnim ovinkom na Impoljci pa vse do Studenca ni pritegnila dosti gledalcev. Gotovo je k temu prispevalo tudi deževno vreme, organizatorji pa bodo morali poskrbeti za dovolj zgodnje in celovito obveščanje javnosti, da bodo imeli več obiskovalcev in sponzorjev.

V priponkah spodaj objavljamo vse rezultate!

Berite brez oglasov

Trafika24 Logo

Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.

Prijava

Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se

FIA Avtomobilska gorska hitrostna dirka - Challenge - po razredih

FIA Avtomobilska gorska hitrostna dirka - Challenge - po skupinah

FIA Avtomobilska gorska hitrostna dirka - Challenge

FIA Evropsko gorsko prvenstvo Historic vozil - po razredih

FIA Evropsko gorsko prvenstvo Historic vozil - po skupinah

FIA Evropsko gorsko prvenstvo Historic vozil

Odprto DP RS - po divizijah

Odprto DP RS

Odprto pokalno tekmovanje starodobnih dirkalnih vozil Slovenije

Pokalno tekmovanje A_2005

Uradni končni rezultati - Skupaj

Uradni končni rezultati - Yugo pokal


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.