Davčna blagajna v koraku z digitalizacijo
Mobilna davčna blagajna Shopsy je najnovejša prenosna blagajna za vsak žep, ki zagotavlja hitro in enostavno poslovanje. Ponudbo si lahko ogledate tukaj!

Po vsem svetu digitalne tehnologije močno vplivajo na gospodarstvo in podjetja ter na ustvarjanje novih izdelkov, storitev in poslovnih modelov. Digitalna transformacija ustvarja nove izzive za davčne uprave, kot tudi nova razpoložljiva orodja, kot npr. davčna blagajna Shopsy, za izboljšanje izpolnjevanja davčnih predpisov ter zmanjšanje upravnih bremen za davkoplačevalce, navsezadnje pa zagotavlja tudi pomoč pri podpiranju gospodarske rasti.
Napredek digitalne tehnologije je odprl tudi nove priložnosti za uveljavitev poostrenega nadzora nad poslovanjem in zmanjšanje davčnih tveganj. Uspešnost sodobnih davčnih uprav tako postaja vse bolj odvisna od dostopa do podatkovnih tokov, tudi v realnem času. Enega najpomembnejših podatkovnih tokov za namene izpolnjevanja davčnih predpisov predstavljajo informacije o prihodkih v maloprodaji. To je tudi eden najpomembnejših ekonomskih kazalnikov, ki označuje potrošnikovo zaupanje kot tudi zdravje gospodarstva.
Sčasoma je napredek digitalne tehnologije povzročil tudi pojav varnih elektronskih blagajn, s čimer pa so se zmanjšali tudi stroški tovrstnih sistemov. Glavna značilnost spletnih blagajn je njihova spletna povezljivost z davčno upravo. Podatki o prodaji se tako na avtomatiziran in sistematičen način delijo z davčno upravo. Registrske davčne blagajne tako ostajajo glavno orodje za natančno evidentiranje prodajnih transakcij od podjetja do stranke. Ustvarjajo evidence in izdajajo potrdila o predmetu in ceni transakcij ter dokazila o prodaji med podjetjem in strankami. Številne države, ki so uvedle spletne blagajne, beležijo pomembne izboljšave pri izpolnjevanju davčnih predpisov v maloprodajnem sektorju.
Pandemija nas je opozorila na to, kako pomembne so digitalne spretnosti za delo in za komuniciranje, poudarila pa je tudi potrebo po krepitvi digitalne izobrazbe. Ena od posledic pandemije Covid 19 je namreč tudi porast novih, inovativnih načinov oskrbe strank. Pojavila se je »nova mobilnost« na področju storitev dostave hrane, dobrin in paketov. Maloprodajna podjetja se vedno manj zanašajo na okenske storitve, gostinstvo pa se še naprej odmika od barskih storitev. S tem, ko so se zaprle restavracije, se je na primer znatno povečalo povpraševanje za dostavo hrane.
Kakšen je torej pomen prenosnih registrskih blagajn za mala podjetja? Kako sploh izgleda sodobna prenosna blagajna?
Kaj je sistem EPOS in kako deluje?
Od izuma blagajne v 19. stoletju naprej je v vsaki novi dobi razvoj blagajne predstavljal niz odgovorov in rešitev za potrebe podjetij po varni in natančni obdelavi transakcij. Do pojava sodobnega računalnika so bile registrske blagajne komaj kaj več kot kalkulatorji za seštevanje in seštevanje nakupov s priloženim predalom za denar. Kljub nekaterim majhnim novostim, ki so dodajale ugodnosti za podjetja, je blagajna dolgo časa ostajala relativno preprosta naprava. Toda s sodobno računalniško programsko opremo je osnovna funkcionalnost blagajne daleč presegla domišljijo 19. stoletja.
EPOS (Electronic Point of Sale systems) ali elektronsko prodajno mesto bi lahko opisali kot sodobno elektronsko blagajno. Sistem EPOS nam torej omogoča vsakodnevno poslovanje na dosegu roke. S pravo kombinacijo strojne in programske opreme se tako lahko danes ekipa v podjetju ukvarja z upravljanjem zalog, odnosi s strankami, zaključkom prodaje, ustvarjanjem poročil in še veliko več.
Sistemi EPOS so opremljeni za predvidevanje in izpolnjevanje potreb podjetij vedno in povsod, pri čemer dajejo prednost zbiranju podatkov, hitrosti in natančnosti. Dober EPOS je torej središče vsakega podjetja, saj podrobno opisuje, kje se denar ustvarja in kje izgublja, poleg tega pa upravlja zaloge, osebje in varnost, pomaga pri davkih, izvaja promocije, popuste in povračila. Zaradi sodobnega računalništva je torej mogoče s kombinacijo kalkulatorja, blagajne in tiskalnika voditi in dokumentirati celotno poslovanje.
Kaj je prenosna blagajna?
Možnost premikanja, ne da bi zapustili svojo gotovino ter možnost obdelave prodaje kjer koli, zagotavlja svobodo, ki so si jo tako osebje in lastniki podjetij kot tudi stranke dolgo želeli. Vse večja odvisnost od plačil z debetnimi karticami je spremenila igro za trgovce na drobno, prenosna blagajna pa je postala nujna.
Za večino podjetij je prenosni kartični avtomat pomenil prevzem plačil od blagajne ter obdelavo transakcij in prenos računov nazaj za šankom ali pultom, toda z novo tehnologijo v oblaku in razvojem mPOS (Mobile Point of Sale) nam lahko sedaj prenosna naprava, ki ni večja od mobilnega telefona, pomaga upravljati celotno podjetje. Prenosna blagajnanam omogoči, da lahko prosto hodimo od pulta in prodajamo z blagajno v žepu.
Mobilna oz. prenosna blagajna je torej sodobna različica davčne blagajne, ki si jo v obliki mobilne aplikacije prenesemo na našo prenosno napravo, naj bo to tablični računalnik ali pametni telefon.
Kako je mobilni POS preoblikoval maloprodajo?
Že več kot stoletje je bila blagajna osrednja točka transakcij v trgovinah. Prodajno mesto ali POS (Point of Sale), kot ga pogosto imenujejo, je bilo prav to: določeno fizično mesto, kamor morajo priti kupci, da dokončajo svoj nakup. Z napredkom tehnologije se je vse to začenjalo spreminjati. Rast brezgotovinskega plačevanja torej pomeni, da prodajnemu mestu ni potrebno imeti funkcije trezorja za shranjevanje gotovine. Z vse večjimi zmogljivostmi pametnih telefonov se je leta 2012 rodila še nova vrsta POS-a: mobilni POS, ki temelji na pametnih telefonih in tablicah. Vaš telefon je sedaj lahko tudi vaša blagajna.
Vendar pa revolucija mPOS ne pomeni zgolj zamenjave strojne opreme. Največji razlog za "mobilnost" tiči v tem, da trgovcem na drobno ponuja nove priložnosti za razvoj njihove nakupovalne izkušnje. Vedno več trgovcev na drobno se namreč zaveda, da si morajo na novo zamisliti nakupovalno izkušnjo, da bi lahko konkurirali udobju e-trgovine. S prenosom POS sistema na pametni telefon ali tablico trgovci v trgovinah torej razvijajo nove nakupovalne izkušnje, ki povečujejo prodajo.
Namesto da bi kupci za nakup ali pa pomoč stali v vrsti, lahko prodajno osebje sedaj prosto hodi po trgovini, pomaga strankam ter zaključi nakup na kraju samem. Vse to ustvarja bolj prilagodljivo in digitalno izkušnjo v trgovini, ki posledično spodbuja prodajo. Davčne blagajne torej mobilnosti ne omogočajo le podjetjem, temveč tudi strankam. Namesto, da bi stranko prosili, da pridedo mesta nakupa, lahko mesto nakupa pripeljete k njej. S tem lahko čas, ki je pomemben za optimizacijo celotnega delovnega procesa, prihranimo tako sebi kot stranki.
Takšen mobilni sistem je še posebej primeren za vse, ki delo opravljajo na različnih lokacijah ali pa za storitve, ki se izvajajo na raznovrstnih dogodkih.
Zakaj se odločiti za mobilno blagajno?
Hitro sprejemanje tovrstne tehnologije si lahko predstavljamo kot izboljšano storitev za stranke (Electronic Clearing System (ECS)). To pomeni, da se stranke navadijo na drugačno raven storitev. Pri tem se bistveno spremeni narava poslovanja, saj zaposleni v trgovini sodelujejo z njimi in ne obratno.
Ko pa se odločamo za sistem, ki bo podprl naše poslovanje, je pomembno, da se pozanimamo, katere dodatne funkcije nam omogoča. V nadaljevanju so predstavljeni ključni faktorji izbire.
Davčna blagajna je lahko združljiva tudi z drugimi platformami
Mnoge davčne blagajne omogočajo integracijo z drugimi platformami in vtičniki ter s tem še dodatno olajšujejo in izboljšujejo naše poslovanje. Običajno lahko vtičnike po potrebi dodamo v uporabniški račun.
Eden izmed takšnih ponudnikov je tudi podjetje Shopsy, ki mu zaupajo številni naročniki. Pri Shopsy ponujajo sodobno poslovno rešitev za vsakogar, ki potrebuje preprosto in uporabniku prijazno rešitev za prodajo blaga in storitev ter celovit pregled nad poslovanjem v mobilni davčni blagajni. Mobilna davčna blagajna Shopsy je najnovejša prenosna blagajna za vsak žep, ki zagotavlja hitro in enostavno poslovanje. Ponudbo si lahko ogledate tukaj!
Naročnike je prepričala prav z možnostjo povezljivosti z različnimi vtičniki. Shopsy namreč omogoča integracijo z vtičniki, kot so vodenje zalog, izvoz dokumentov, uvoz postavk iz Excela,integracijo s tehtnico in koledarjem, prenos blagajniških dnevnikov in izdanih računov v Navision ali Minimax itd.
Shopsy davčna blagajna vam omogoča tudi preklapljanje med različno velikimi paketi. To v praksi pomeni, da lahko na mesečni ravni brez dodatnih stroškov menjujete pakete, ki nudijo različno število blagajn, ob koncu meseca pa se zaračuna le najdražji paket izmed izbranih.
Prav tako je pomembno, da vam izbrana davčna blagajna omogoča več prijavljenih uporabnikov hkrati, saj s tem vsakemu zaposlenemu olajšate proces dostopa do blagajne in samega dela. Shopsy davčna blagajna omogoča tudi to storitev.
Prilagodljivost na sistem Windows, iOS in Android
Številne davčne blagajne žal ne omogočajo uporabe na vseh napravah, saj so nekatere prilagojene zgolj na sistem Android, spet druge niso kompatibilne s sistemoma Windows in iOS.
Mini davčna blagajna Shopsy je na voljo za praktično vse naprave. Vaša naloga je le, da izberete tisto, ki vam najbolje ustreza. Shopsy davčna blagajna na primer podpira iOS, Android in Windows sisteme, Shopsy sistem pa lahko uporabljate tako na računalniku kot tablici ali telefonu. Shopsy strokovnjaki vam bodo v veliko oporo in pomoč tudi pri izbiri prave strojne opreme za vaše podjetje.
Prenosljivost in enostavna uporaba
Mobilna oz. prenosna blagajna je pogosto manjša od običajnih davčnih blagajn in nam omogoča lažjo prenosljivost. Hkrati je tudi enostavna za uporabo in nam je lahko v precejšnjo pomoč pri samem delu ter nam s tem posledično olajša naše poslovanje.
Potencialni prihranek stroškov
Še en pomemben faktor, ki ga prinaša ta tehnologija, hkrati pa tudi razlog, da se odločite za njo, je potencialni prihranek stroškov. Skoraj vsak uporabnik in strokovnjak v primerjavi s tradicionalnimi procesorji kreditnih kartic navaja prihranek stroškov kot zadosten razlog za sprejetje tehnologije.
Prava izbira je ključnega pomena za poslovanje
Pri izbiri prave mini davčne blagajne za naš posel je torej potrebno upoštevati več faktorjev. Ponudba na trgu je pestra, izbira prave mini davčne blagajne pa je ključnega pomena za naše podjetje, saj vpliva na uspešnost našega poslovanja. Mobilna davčna blagajna v podjetju namreč predstavlja hrbtenico poslovanja, saj zagotavlja nemoten prenos transakcij, omogoča sledenje zalogam in seveda v primarni vlogi varuje vaša denarna sredstva.
Pomembno vprašanji, ki se danes porajata v svetu maloprodaje, se glasi »Kako aktualni ste?«ter »Kako napredujete?«. Mnogi ljudje radi nakupujejo v trgovinah, ki so inovatorji, zato se je morda pomembno vprašati ali ste eden izmed njih?
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se