Ker jih ne zanima več, pa prek igric


Šolski center Novo mesto - Srednja elektro šola in tehniška gimnazija te dni gosti predstavnike partnerskih šol iz Turčije, Grčije, Španije in Italije. V okviru evropskega Erasmus+ KA2 partnerstva razvijajo računalniške platforme, ki bodo omogočale učiteljem strokovnih predmetov iz področja elektronike (pa tudi drugih) na enostaven način povečati zanimanje dijakov za nujne vsebine, ki pa v klasični obliki sodobnim generacijam dijakov več niso zanimive.
Če jih postavimo v okolje računalniških igric, kot recimo enega od ključnih elementov za napredovanje v višji nivo, ali pa za povečanje rezultata, se jih dijaki brez vnaprejšnjega odpora brez težav naučijo. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, metodo igrifikacije resnih vsebin (gamification) v tujini že nekaj časa uspešno uporabljajo med drugim tudi v industrijskih okoljih Tokrat je naloga ekspertne skupine v Novem mestu poseči v področje tehnike, saj je za njeno razumevanje pogosto nujno poznati kar nekaj na pogled suhoparnih in dolgočasnih vsebin. Te z uporabo metode igrifikacije dijakom postanejo preprostejše in predvsem hitreje obvladljive.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se