
Digitalne veščine v podporo učenju in življenju
Na OŠ Hajdina dajejo velik poudarek digitalnemu opismenjevanju učencev. V letošnjem šolskem letu jih namreč več kot 90 odstotkov obiskuje dejavnost Digitalne veščine v okviru razširjenega programa. Učne vsebine, ki se smiselno nadgrajujejo od prvega do devetega razreda, so pripravili učitelji. Pri tem so izhajali predvsem iz tega, katera digitalna znanja bi učencem olajšala delo pri posameznih predmetih, kot so matematika, slovenščina, tuji jezik … Ta primer dobre prakse so nedavno predstavili širši javnosti.

Dogodka, ki so ga poimenovali Digitalne veščine v podporo učenju in življenju, so se med drugim udeležili predstavniki Ministrstva za digitalno preobrazbo, Zavoda za šolstvo in nekaj ravnateljev osnovnih šol. Vabljenim gostom so podrobneje predstavili izvajanje dejavnosti digitalnih veščin, katere cilj je, da bi vsem učencem uspelo osvojiti uporabo osnovnih orodij, kot so na primer urejevalniki besedil. Razlike v digitalni pismenosti so med učenci zelo velike – nekateri so bolj vešči, drugi pa ne znajo na primer uporabljati niti elektronske pošte, kaj šele pripraviti predstavitve s pomočjo programa Power Point. »Verjamemo, da je tak primer dobre prakse dobra popotnica v smeri spodbude k sistemski ureditvi razvoja digitalnih veščin v osnovnih šolah,« je poudaril Mitja Vidovič, ravnatelj OŠ Hajdina, ki je naklonjen uvedbi obveznega predmeta digitalnih veščin.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
0 °C
Jasno
sreda, 19. 3
Jasno
četrtek, 20. 3
Jasno
petek, 21. 3
Delno oblačno
7-dnevni obeti