V osnovnih šolah pol manj ocen
Stanje na osnovnih šolah se zaradi okužb s covidom-19 dnevno spreminja. Vse več učencev izostaja od pouka tudi po več tednov. Preverjanje in ocenjevanje znanja je zato iz meseca v mesec vse bolj oteženo. Učenci in učitelji pa so posledično obremenjeni s številom ocen pri posameznih predmetih.

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je v začetku leta sprejelo odločitev, da bodo učenci v naslednji razred lahko napredovali tudi s pol manj ocenami kot sicer. »To se je zgodilo v času pospešenega pridobivanja ocen, kar je nekoliko prepozno. Takšna navodila bi bilo smiselno prejeti vsaj novembra lani,« je nekoliko kritičen Franc Kekec, ravnatelj OŠ Starše. Ta novost pa ne pomeni, kot si razlagajo nekateri starši, da učenci med šolskim letom ne smejo pridobiti več ocen. Do sedaj je moral učenec na primer pri matematiki (predmet, ki se izvaja več kot tri ure tedensko) pridobiti najmanj šest ocen, po novem zadostujejo samo tri. Pri predmetih, ki se izvajajo samo dve uri na teden (geografija, fizika, kemija, biologija), sta po novem dovolj dve oceni (prej tri). Učenci, ki zaradi odsotnosti ostanejo v prvem ocenjevalnem obdobju neocenjeni, lahko ob koncu leta opravljajo predmetni izpit. Glede na priporočila šolskega ministrstva se znanje učencev praviloma ocenjuje v šoli.
Ministrstvo je predpisalo minimalno število ocen
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se