Za gradnjo hitre ceste proti Koroški 45 milijonov evrov evropskih sredstev
Ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj je odobrilo evropska sredstva za projekt 3. razvojna os – sever Velenje–Slovenj Gradec: sklop B – Škalsko jezero in sklop H – Konovo.

Tretjo razvojno os, razdeljeno na severni in južni del, gradi Dars, ki projekt obravnava kot ključni infrastrukturni projekt. V okviru severnega dela se gradi hitra cesta od avtocestnega križa proti Koroški, pri čemer je trasa od Velenja do Slovenj Gradca dolga 17,5 kilometra in razdeljena na osem sklopov.
Dars bo v okviru projekta, sofinanciranega z evropskimi sredstvi, zgradil novo hitro cesto 3. razvojne osi na severu, 2. odsek: Velenje–Slovenj Gradec, in sicer v okviru sklopa B – Škalsko jezero in sklopa H – Konovo.
Za zdaj so dela končana na dveh sklopih, in sicer na sklopu D (Gaberke) in sklopu F (Jenina). V gradnji sta sklopa B (Škalsko jezero) in H (Konovo), prav tako se je nedavno začela tudi gradnja najzahtevnejšega sklopa, to je sklopa E (Velunja). Gradnja na odseku Šentrupert-Velenje se še ni začela, za hitro cesto severno od Slovenj Gradca pa potekajo postopki umeščanja v prostor.
Projekt izgradnje hitre ceste proti Koroški bo pripomogel k skrajšanju potovalnih časov, povečanju prometne varnosti, zmanjšanju negativnih vplivov na okolje in pospešitvi razvoja Koroške regije, menijo na ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj.
»Tretja razvojna os je življenjsko pomembna za prebivalce Koroške, ki bodo tako dobili primerno raven prometnih povezav do središč regionalnega pomena ter do avtocestnega omrežja. Hkrati je to tudi nujna infrastruktura za razvoj Koroške ter za gospodarsko in družbeno povezanost regij. Veseli me, da smo ta - za skladen regionalni razvoj ključen - projekt lahko umestili v program evropske kohezijske politike 2021-2027 z zadnjo spremembo, ki jo je vlada sprejela konec februarja letos, ter mu tako zagotovili nepovratna kohezijska sredstva,« je ob tem poudaril minister za kohezijo in regionalni razvoj Aleksander Jevšek.
Projekt 3. razvojna os – sever Velenje–Slovenj Gradec: sklop B – Škalsko jezero in sklop H – Konovo se izvaja v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, prednostne naloge Trajnostna (čez)regionalna mobilnost in povezljivost ter zasleduje specifični cilj Razvoj in krepitev trajnostne, pametne in intermodalne nacionalne, regionalne in lokalne mobilnosti, odporne proti podnebnim spremembam, vključno z boljšim dostopom do omrežja TEN-T in čezmejno mobilnostjo, so v sporočilu za javnost zapisali pri ministrstvu
Za projekt v vrednosti 70.301.546 evrov bo Evropski sklad za regionalni razvoj prispeval skoraj 45 milijonov evrov, natančneje 44.851.521,96 evra evropskih sredstev.
Po napovedih Darsa bo odsek hitre ceste Velenje-Slovenj Gradec zgrajen v jeseni 2029
Zaključka gradnje severnega dela tretje razvojne osi na celotnem delu od Šentruperta do Slovenj Gradca pa pristojni, kot so povedali julija, ob začetku del na sklopu Velunja, ne morejo natančno napovedati oz. ne morejo napovedati za leto 2029. Gradbeno dovoljenje za odsek Šentrupert-Velenje se namreč še pridobiva, začetek gradnje pa je odvisen tudi od morebitnih pritožbenih postopkov.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se