Rešitev šestpasovna avtocesta, ostalo gašenje požarov
Ne mine dan, da se najbolj obremenjene ceste ne bi dušile v prometu. V turistični sezoni je pločevine na slovenskih cestah še več kot izven nje. Zastoji so stalnica, vozniki, ki so redno na poti, pa že tudi konkretno naveličani in utrujeni zaradi neurejenega stanja in neobetavnih načrtov.

Nemalo jih je mnenja, da javni potniški promet ni alternativa, saj vozni redi niso usklajeni s potrebami sodobne družbe, vožnje so dolgotrajne, zamude pa pogoste. Avtoceste bi morale biti šestpasovnice z urejenimi odstavnimi pasovi.
Zaradi vse bolj nemogočih pogojev na cestah so se oglasili v Gospodarski zbornici Slovenije (GZS). »V Sloveniji se soočamo s preozkimi avtocestami in s še vedno zastarelim železniškim omrežjem, ki ne omogoča ne povečanja hitrosti vlakov ne povečanja kapacitet. Zato so nujni takojšnji ukrepi tako na prometni infrastrukturi kot dodatni 'mehki' ukrepi,« so izpostavili na nedavni novinarski konferenci.
»Država, ki nima razvite prometne infrastrukture, ne more računati na gospodarski razvoj. To še posebej velja za Slovenijo, kjer logistika pomeni 7,7 odstotka BDP,« je povedala generalna direktorica GZS Vesna Nahtigal.
Nekoč tri, danes več kot 15 let zgolj za umeščanje v prostor
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se