Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Fordov trivaljnik


Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
21. 10. 2011, 08.52
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Tudi Ford je podlegel trendu downsizinga. Novi manjši agregat, ki ga bodo na trg poslali naslednje leto, bo z dodanim turbo-puhalom proizvedel kot veliko večji motorji, pri tem pa tudi prihranil z gorivom.

Fordov trivaljnik

Zgodilo se bo naslednje leto - Ford bo na trg poslal 1,0-litrski bencinski motor, pri razvijanju moči pa mu bo pomagalo turbinsko puhalo. Motor bo vgrajen v modela Focus in C-Max. Tovrstni motorji bodo proizvedli med 73 in 88 kW moči, porabili pa bi naj petino goriva manj, kot motorji trenutne generacije.

Brez turbine proizvede malček 51 ali 66 kW, v takšni izvedbi pa bi ga lahko vgradili v majhni vozili Ka in Fiesta. S to potezo bo Ford poleg novih 1,6-litrskih ecoboost  (110, 118 in 134 kW) in 2,0-litrskih turbo agregatov (149 in 176 kW) zapolnil vrzel in popolnoma preuredil ponudbo bencinskih motorjev.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.