Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Fordov trivaljnik


Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
21. 10. 2011, 08.52
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Tudi Ford je podlegel trendu downsizinga. Novi manjši agregat, ki ga bodo na trg poslali naslednje leto, bo z dodanim turbo-puhalom proizvedel kot veliko večji motorji, pri tem pa tudi prihranil z gorivom.

Fordov trivaljnik

Zgodilo se bo naslednje leto - Ford bo na trg poslal 1,0-litrski bencinski motor, pri razvijanju moči pa mu bo pomagalo turbinsko puhalo. Motor bo vgrajen v modela Focus in C-Max. Tovrstni motorji bodo proizvedli med 73 in 88 kW moči, porabili pa bi naj petino goriva manj, kot motorji trenutne generacije.

Brez turbine proizvede malček 51 ali 66 kW, v takšni izvedbi pa bi ga lahko vgradili v majhni vozili Ka in Fiesta. S to potezo bo Ford poleg novih 1,6-litrskih ecoboost  (110, 118 in 134 kW) in 2,0-litrskih turbo agregatov (149 in 176 kW) zapolnil vrzel in popolnoma preuredil ponudbo bencinskih motorjev.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.