Dva turbinska polnilnika za insignio
Opel predstavlja novi biturbo dizelski motor 2.0 CDTI BiTurbo, ki bo insigno spremenil v veliko bolj poskočen avtomobil, poraba pa naj bi ostala pod petimi litri.

Dvolitrski biturbo dizelski motor proizvede 143 kW moči in razvije kar 400 Nm navora, kar bo zastavonošo poganjalo do hitrosti 230 km/h, do 100 km/h pa naj bi pospešil v 8,7 sekundah.
Motor je opremljen z dvema turbinskima polnilnikoma, pri čemer se manjšemu poveča vrtilna hitrost pri nižjih vrtljajih motorja (posledično izgine turbo luknja), pri 1.500 vrtljajih pa je tako na voljo že 350 Nm navora. Pri srednjih vrtljajih motorja turbinska polnilnika delujeta skupaj, pri čemer večji predhodno stisne zrak, manjši pa stiskanje dokonča; delovanje pretočnega ventila z zaporo, je nadzorovano in vodeno tako, da je del izpušnih plinov nenehno usmerjen proti turbinskemu polnilniku, zato je voznik deležen stalnega zmogljivostnega pospeševanja. Pri višjih vrtljajih so izpušni plini usmerjeni direktno k večjemu polnilniku.
Opel obljublja, da bo inisgnia med najbolj ekonomičnimi limuzinami svojega razreda. Poraba naj bi znašala namreč le 4,9 litrov dizelskega goriva (129 g CO2/km). Vse različice z ročnim menjalnikom bodo opremljene s start-stop sistemom.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se