Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

V treh izmenah naredijo celoletno prodajo v Sloveniji


B. D. G.
23. 1. 2013, 17.20
Posodobljeno
24. 01. 2013 · 13:25
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

revoz_13_000.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Aleš Bratož, predsednik Revozove uprave (Foto: BDG)

"Revoz je v letu 2012 ostal najbolj učinkovita Renaultova tovarna in med najbolj učinkovitimi v zvezi Renault-Nissan," je na današnjem tradicionalnem ponovoletnem srečanju  Revoza, Renaulta, Nissana in Dacie z novinarji dejal predsednik Revozove uprave Aleš Bratož.

Povedal je, da je Revoz v preteklem letu izdelal 131.000 vozil, kar je sicer daleč za rekordi, saj se je Renault srečal z velikim padcem prodaje na evropskem trgu, zaradi česar so morali tudi v Revozu preiti iz dveh izmen in pol na zgolj dve izmeni. Novembra so tudi prenehali izdelovati clia II za evropski trg in ga zdaj delajo za severno Afriko.

revoz_15_000.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Aleš Suhorepec, Aleš Bratož in Matevž Rakar (Foto: BDG)

Revoz je sicer lani več kot 98 odst. vse proizvodnje izvozil, na domačem trgu pa prodal 900 vozil, kar revozovci izdelajo zgolj v treh izmenah.

"Ves čas smo se odzivali na spremembe na trgu, ker smo sklenili sporazum s socialnimi partnerji pa ni bilo treba dodatno zmanjševati števila zaposlenih. Trenutno v Revozu delajo samo še zaposleni za nedoločen čas," je dejal Bratož.

Opisal je tudi pospešene priprave in naložbe v projekt Edison, ki pripravlja zagon proizvodnje novih vozil. Intenzivna dela bodo nadaljevali tudi v letošnjem letu, ko bodo zaključevali gradbena dela in opremljanje ter nadaljevali s potrjevanjem proizvodnega procesa in novih izdelkov.

Bratož, ki je tudi generalni direktor skupine Renault v Sloveniji, je danes še povedal, da je prvič v zgodovini Renaultova količinska prodaja izven Evrope presegla evropsko. Na trgih izven Evrope je prodaja zrasla za dobrih 9 odst., v Evropi pa padla kar za 18 odst. glede na leto 2011. Tudi tržni delež Renaulta v Evropi je padel za odstotek. Renault se zato vse bolj preusmerja na svetovne trge, kjer načrtuje v tem letu 3-odstotno rast, medtem ko računa, da bo evropski trg še padal in se zmanjšal nekje za 3 odst.

revoz_21_000.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Srečanje z novinarji je potekalo v prostorih Anton Podbevšek teatra, zato je njegov ravnatelj Matjaž Berger priložnost izkoristil tudi za predstavitev te ustanove. (Foto: BDG)

Aleš Suhorepec, direktor prodajne mreže Renault in Dacia, je povedal, da je prodaja vozil v Sloveniji lani padla za skoraj 17 odst., zato konkurenca močno pritiska, ena od konkurenčnih znamk pa je tudi napovedala, da bo prevzela Renaultu prvo mesto v tržnem deležu. Renault je sicer prvo mesto v letu 2012 ohranil, clio in megan pa sta ostala najbolj prodajana avtomobila na slovenskem trgu. Tržni delež znamke Renault želijo obdržati tudi letos in ostati na prvem mestu, tržni delež Dacie pa povečati.

Tržni delež (3 odst.)  je v Sloveniji lani ohranila tudi znamka Nissan, kot je poročal Matevž Rakar, direktor znamke Nissan. Prodali so 1.500 vozil ali 13 odst. manj kot leto prej.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.