Kaj za hotel Palace in Istro pomeni menjava upravljalca
Demografija premožnih in njihove zahteve se spreminjajo. Medtem ko je veriga Kempinski nagovarjala »stari denar«, mlajši bogataši zahtevajo doživetja lokalnega okolja.
Srbska družba MK Group, ki je lastnica portoroškega hotela Palace, je po napovedanem odhodu upravljalca hotela, hotelske verige Kempinski, v pogajanjih z novo globalno hotelsko verigo. Z njo želi nadgraditi in razviti hotelski portfelj tako v Sloveniji kot na Hrvaškem, kjer je lastnica Kempinski Hotela Adriatic v Savudriji.
"V okviru nove razvojne faze MK Group načrtuje naložbe v skupni vrednosti približno 20 milijonov evrov za posodobitev obeh hotelov. V prenovo hotela Palace Portorož nameravamo vložiti 10 milijonov evrov. Načrtovana vlaganja so usmerjena v izboljšanje kakovosti infrastrukture, vsebin ter celostne izkušnje gostov," so danes sporočili iz MK Group.
S temi vlaganji bo lastnik verjetno ustvaril novo podobo hotela, skladno z usmeritvami novega upravljalca. Po navedbah medijev naj bi pogajanja tekla s hotelsko verigo Minor Hotels, natančneje glede njene znamke Anantara. Ta v bližini že upravlja s hoteli na Dunaju, v Budimpešti, Rimu, Amalfiju in Nici.
Razmislek o uvedbi nove mednarodne hotelske blagovne znamke je po njihovih navedbah del strateškega premisleka MK Group o prihodnjem pozicioniranju hotelov, skladno s spremembami na globalnem turističnem trgu in naraščajočimi pričakovanji gostov. S kom se pogajajo, v srbski skupini sicer niso razkrili.
Anantara bi lahko bila dobra novica za širšo Istro
Veriga Kempinski je znana po starem evropskem luksuzu, ki je pritegoval star tip bogatašev: starejše pare in visoke diplomate. Nova generacija premožnih pa želi izkušnjo, ki jo je mogoče objaviti na Instagramu.
Nazorneje rečeno je hotel Palace doslej izvajal koncept habsburškega luksuza, kjer si jedel v jedilnici in pil šampanjec, Anantara pa gostu pogrne mizo, kjer si to želi - na pomolu ali v nasadu oljk.
Če je bil koncept Kempinskega muzejski in vpet v zgodbo konkretnega hotela, Anantara slovi po seznanjanju gostov s specifikami lokalnega okolja z vodiči po skritih kotičkih, kar gre razumeti kot dobro novico za Istro.
MK Group tudi v razvoj kadrov in strokovnih zmogljivosti
V MK Group bodo poudarek v prihodnje namenili razvoju kadrov in krepitvi strokovnih zmogljivosti vseh zaposlenih. V ta namen je predviden celovit nabor programov, izobraževanj in usposabljanj, ki predstavljajo pomembno priložnost za nadaljnji strokovni razvoj ekip, izmenjavo znanja ter uvajanje najboljših svetovnih praks, so navedli.
Nemška veriga Kempinski hotel Palace Portorož upravlja od leta 2008, ko so ga po skoraj 20 letih propadanja obnovili in znova odprli. Pogodbo o upravljanju je junija 2008 podpisala z družbo Istrabenz hoteli Portorož, ki jo je jeseni 2015 prek Agri Holding kupila skupina MK Group. Veriga Kempinski bo upravljanje hotela zaključila s poletno sezono.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se