Dana z novo polnilno linijo


V mirnski Dani, kje letos praznujejo 60-letnico svoje blagovne znamke, so včeraj tudi uradno odprli novo polnilno linijo za polnjenje sokov, nektarjev in sadnih pijač. Za linijo, ki je popolnoma avtomatizirana in omogoča aseptično polnjenje v laminatno embalažo, so namenili 2,4 milijona evrov, na njej pa bodo lahko napolnili 7.000 izdelkov na uro.
»Odločili smo se za nakup najboljše polnilne linije švedskega proizvajalca Tetra Pak, ki jo je ta trenutek možno kupiti. Gre za najboljšo tehnologijo z največjo varnostjo, izdelki bodo kupcem prijazni, kupci pa bodo zagotovo varni in bodo kupovali kakovostne izdelke,« je prepričan direktor Dane Marko Hren.
Z novo investicijo so pridobili visoko kakovost polnjenja, večjo fleksibilnost kartonskega pakiranja in možnost zlaganja različnih oblik paketov. Tehnološka prednost je tudi v cevnem pasterizerju, ki omogoča pasterizacijo za goste in tekoče produkte s kratkotrajno pasterizacijo, pojasnjujejo v podjetju.
V Dani – ki po finančnih analizah za leto 2015 spada med 4,3 odst. najboljših poslovnih subjektov v Sloveniji in se na ta način uvršča v razred AA – so sicer v prvih osmih mesecih letos ustvarili 9,1 milijona evrov čistega prihodka iz prodaje, kar za 2,7 odst. več, kot so načrtovali, dobiček pa ocenjujejo na 400 tisoč evrov.
Še vedno večino, kar 70 odst. celotne prodaje ustvarijo na slovenskem trgu, ostalo pa v tujini, ob tem, kot pravi Hren, izvoz še vedno širijo. Med izvoznimi trgi so največji Hrvaška Slovaška, Italija, Rusija, Kitajska in ZDA. Medtem je na slovenskem trgu še vedno čutiti zmanjšanje splošne potrošnje, zato v Dani ocenjujejo, da bo tukajšnji trg brezalkoholnih pijač konec leta zabeležil tri do pet odstotni padec, so pa v mirnskem podjetju okrepili prodajo vode, s katero dosegajo 25-odst. tržni delež.
Več pa v prihodnji številki Dolenjskega lista.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se