Clio samo še iz Novega mesta
Prej smo bili ena od treh tovarn, ki je izdelovala clia, ostali smo edina. Ravno tako bomo edina tovarna za izdelavo naslednika twinga, je v pogovoru za današnji Večer povedal predsednik uprave novomeškega Revoza Marcel Brouiller. Kako dolgo bo trajalo obdobje, ko bodo v Revozu proizvajali tako clia druge generacije kot naslednika twinga, ki je trenutno znan samo pod kodnim imenom X44 in bo na trgu prihodnje leto, se še ne ve. Kot je dejal, pa je glavni dejavnik povpraševanje na trgu.
"Dokler bo takšno kot sedaj, bomo lahko dobro delali in prodajali. Seveda si vsi želimo, da čim dlje," je poudaril Brouiller in dodal, da je del uspeha odvisen tudi od tega, kako se bodo lahko prilagajali določenim trgom. Zmogljivosti v tovarni so sicer zelo povečali in letos upajo na več kot 150.000 vozil, poleg tega pa dosegajo stabilnost proizvodnje v dveh izmenah, čeprav trenutno delajo v treh.
Brouiller je potrdil, da bi se v primeru, če Revoz ne bi dobil državne pomoči pri pridobivanju nove investicije, lahko zgodilo, da ne bi dobili novega modela. Kot je pojasnil, gre za model iz nižjega cenovnega razreda, kjer vsaka dodatna investicija v razvoj ali industrializacijo vpliva na ceno. "Zato je bilo nujno dobiti državno pomoč, ki je vsaj za 10 odstotkov znižala osnovno investicijo in posledično vplivala na ceno," je dejal prvi mož Revoza in dodal, da je bila za njih pomoč države v višini 10 odstotkov od predvidenih 450 milijonov evrov odločilnega pomena.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se