Adria Mobil dobila dve ugledni nagradi



Adria Mobil se je tudi letos udeležila največjega evropskega karavaning sejma, ki poteka v nemškem Düsseldorfu, kjer so osvojili tudi dve laskavi nagradi. V kategoriji avtodomov in vanov je Adria Mobil osvojila prvo mesto v izboru »König-Kunde-Award 2011«. Nagrado je četrto leto zapored na podlagi glasovanja svojih bralcev podelila nemška revija Reise Mobil, zaradi svojega celovitega pristopa in izredno konkurenčnega nemškega tržišča pa velja za eno najbolj cenjenih v panogi, sporočajo iz novomeškega podjetja.
Ob tem je Adria Mobil prejela tudi evropsko nagrado za inovativnost za avtodom Matrix Supreme. Nagrada se v karavaning industriji podeljuje blagovnim znamkam, ki so bile v zadnjem letu ali dveh še posebej inovativne, njihova inovacija pa mora biti uspešno vpeljana v prakso in kupcem dostopna tudi v prihajajoči sezoni. Podeljuje se v dveh kategorijah počitniških vozil in sicer za avtodome in počitniške prikolice, žirijo pa sestavljajo novinarji ter člani uredništev 15 specializiranih revij iz 13 evropskih držav. Adria je v tem tekmovanju z avtodomom Matrix Supreme pristala na drugem mestu.
V okviru nagrade »König Kunde 2011« je Adria Mobil dosegla prvo mesto v kar šestih od skupno osmih kategorij izbora König-Kunde in sicer: razmerje med ceno in kakovostjo, potovalno udobje, dizajn, kvaliteta, skrb za kupca in bivalno udobje.
"S tem priznanjem smo dobili potrditev, da so naša vizija, poslanstvo in vrednote pravi temelj za smele razvojne in poslovne odločitve, blagovna znamka Adria pa v Evropi ena najbolj prepoznanih in cenjenih blagovnih znamk v branži karavaninga. Zavedamo se, da takšno priznanje s sabo nosi tudi veliko odgovornosti in pričakovanj s strani naših kupcev, zato bodo njihove želje še naprej na prvem mestu pri snovanju novih Adriinih izdelkov.", so zapisali v Adrii, kjer so tudi za sezono 2012 pripravili kup novih ali prenovljenih produktov na vseh ključnih prodajnih programih – počitniških prikolicah, avtodomih in vanih. "Skupno smo razvili 5 popolnoma novih serij, 3 serije smo prenovili, razvili smo popolnoma nov in inovativno zasnovan koncept kopalnice, razširili smo uporabo ALDE ogrevalnega sistema na 30% vseh naših produktov, neprestano izboljšujemo in nadgrajujemo detajle v dizajnu na vseh produktih ter nenazadnje premišljeno dodajamo nove tlorisne rešitve, s katerimi želimo zadovoljiti različne želje naših kupcev. S tako dopolnjeno ponudbo Adria Mobil v sezoni 2012 s svojimi produkti pokriva vse produktne in tržne segmente v vseh najpomembnejših cenovnih razredih," poudarjajo v novomeškem podjetju.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se