Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Pragerčani se bojijo, da bodo izgubili evropske milijone


Mojca Vtič
21. 2. 2020, 22.35
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Okoljevarstveno soglasje za izgradnjo lakirnice Magne v Hočah je bilo izdano v pol leta, na Pragerskem za ureditev železniške postaje, tirov in podvoza, pa nanj čakajo že slaba tri leta. Pragerčani se tako sprašujejo, komu diši 40 milijonov evrov evropskega denarja, rezerviranih za njihov projekt.

1582202188_mv-krajani_pragersko_1.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Že pred 11 leti se je začela priprava dokumentacije za ureditev vozlišča Pragersko, lani je bila podpisana pogodba z izvajalcema, evropska sredstva za projekt, težak 89 milijonov evrov, so pridobljena.

Zataknilo se je pri izdaji okoljevarstvenega dovoljenja, ki ga Agencija RS za varstvo okolja pripravlja že skoraj tri leta. »Maksimalno se trudimo za pridobitev dovoljenja. Imamo izkušeno ekipo, ki je tovrstna soglasja pridobila za tri četrtine avtocestnega križa, a na tem projektu se naši zaposleni čudijo nad postopkom,« je na zboru krajanov na Pragerskem dejal Dejan Jurkovič iz Direkcije RS za infrastrukturo, ki vodi projekt.

Dolgotrajno odločanje ARSO in vedno nove zahteve po dopolnitvi vloge za okoljevarstveno dovoljenje ogrožajo izvedbo projekta v tej finančni perspektivi, kar so priznali tudi na infrastrukturnem ministrstvu. A vsaj pred jesenjo dovoljenja ni pričakovati.

Trenutno poteka dodatna kemijska analiza 36 vzorcev zemljine, ki jo je zahteval ARSO (čeprav je bila že predhodno opravljena analiza, ki ni pokazala odstopanj). Vrednost te raziskave je 250.000 evrov. »Računamo, da bodo maja znani rezultati in da bomo vlogo z vidika odpadkov dopolnili. Upamo, da ne bodo junija rekli, da na Pragerskem biva še kakšna žuželka in bodo od nas zahtevali še kakšne raziskave,« je bil ciničen Jurkovič. Dodal je, da če okoljevarstveno dovoljenje pridobijo do jeseni, potem se lahko konec leta pričakuje začetek gradnje. »To je terminski plan brez večjih časovnih rezerv, vendar je projekt v tem primeru še izvedljiv.«

Zaradi Pragerskega paraliziran celoten prenovljeni tir

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.