Najbolj nam je zadišala dostava hrane na dom
Na slovenskem statističnem uradu so anketirali državljane in jih spraševali po njihovih navadah spletnega nakupovanja. Medtem ko je internet v prvih treh mesecih lanskega leta v starosti od 16 do 74 let redno uporabljalo 87 % oseb, ga je letos že 89 %.

Zato ne preseneča, da se je tudi število tistih, ki se za nakup nekega izdelka odločijo s klikom v e-trgovini, povečalo, in to pravzaprav pri vseh starostnih skupinah. Tri četrtine državljanov so po spletu iskale izdelke ali storitve, 18 odstotkov pa jih je ponujalo oziroma prodajalo preko spletnih platform, kot so bolha, e-bay ali facebook marketplace.
Vse več e-kupcev med starejšimi
Strah in druge zadržke pred nakupovanjem po internetu so očitno slednjič premagali tudi starejši, saj se je število e-kupcev najbolj povečalo prav v najstarejši anketirani starostni skupini, torej od 65 do 74 let. Preko računalnika, tablice ali pametnega telefona je namreč še lani kupovalo 22 odstotkov »mladih« upokojencev, letos pa že 37 odstotkov. Vsaj en spletni nakup sta v 12 mesecih pred anketiranjem opravili več kot dve tretjini oseb, kar predstavlja 71 odstotkov, medtem ko je v letu 2020 ta delež znašal že 63 odstotkov oseb. Ocenjena vrednost opravljenih spletnih nakupov se je največkrat oziroma v 30 odstotkih gibala med 100 in 299 evri.
Na prvem mestu ostajajo oblačila
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se