© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Finance.Weekend
Čas branja 2 min.

Kdo želi delati v financah? Kako ustvariti ekipo, v kateri želi generacija Z ostati?


Uredništvo
28. 8. 2025, 15.05
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Generacija Z ruši vse dosedanje kadrovske mite, tudi na področju financ. Mladi danes želijo prilagodljivost, jasne karierne poti in podjetja, ki so se pripravljena učiti z njimi, ne le od njih. Kako izgleda finančna ekipa, ki talente zadržuje namesto, da jih izčrpava? Delodajalci in finančniki se morajo vprašati, kaj motivira generacijo Z v svetu številk, kako pomembni so mentorji, možnosti dela na daljavo in nova kultura povratnih informacij.

Finance_Weekend.jpg
/

Kje domača podjetja najpogosteje delajo napake? In kaj se lahko naučimo od fintech startupov, ki so generacijo Z spremenili v svojo prednost? Temi se bodo poleg številnih drugih posvetili strokovnjaki na Finance.Weekendu, festivalu posvečenem financam in vsemu vmes, ki bo potekal na Weekendu.18 v Rovinju od 18. do 21. septembra.

Finance_Weekend_2025.jpg
/

Panel »How to Build a Finance Team Gen Z Wants to Work In« na Finance.Weekendu prinaša konkretne nasvete vodij, ki gradijo finančne ekipe, v katerih mladi ostanejo dlje kot do prvega življenjepisa.

Verica Teofilović.jpg
/
Verica Teofilović

Na njem bodo sodelovali Verica Teofilović, finančna direktorica MK skupine, Iva Penezić, direktorica kadrovske službe v Nexi, in Tanja Dimitrijević, finančna direktorica v Fashion Company, medtem ko bo razpravo moderiral Ivan Vrdoljak, voditelj in urednik pri Bloomberg Adria.

Več kot TikTok in finance bro estetika

V digitalnem svetu generacije Z so finance postale del glavnega toka. Pojmi kot so pasivni dohodek, ETF investicijski skladi, in kultura dodatnih zaslužkov so nepogrešljivi na TikToku in Instagramu. Mladi danes ne vstopajo v svet financ le prek fakultet, temveč tudi prek spletnih izobraževanj, aplikacij za vlaganje in vplivnežev, ki govorijo o delnicah, varčevanju in kriptovalutah.

Iva Penezić.jpg
/
Iva Penezić

A pod memi in Patagonia brezrokavniki generacija Z iskreno želi razumeti, kako denar deluje in kako ga lahko uporabi za doseganje svobode, varnosti in smisla. Vse več študentov se odloča za finančne in ekonomske smeri, saj prepoznavajo, da ta znanja odpirajo vrata v različne industrije, od tehnoloških startupov do trajnostnega financiranja. Kariera v financah ni več zamišljena kot delo v dolgočasni pisarni, temveč kot orodje za oblikovanje lastne poti.

Kljub temu ima generacija Z drugačna pričakovanja do delodajalcev. Ne zanima jih zgolj plača, temveč dostop do znanja, delovna kultura, duševno zdravje in možnost prilagodljivosti. Delodajalci, ki to spregledajo, izgubljajo najbolj perspektivne mlade posameznike, ki si želijo rasti, a ne za vsako ceno.

Kdo se mora prilagoditi?

Ena od govornic na Finance.Weekendu, Tanja Dimitrijević, izvršna direktorica financ pri podjetju Fashion Company, poudarja: »V našem podjetju sta generaciji X in Y pričakali generacijo Z in pričakovali Zoomerje, vodene s splošnimi predpostavkami: neodločnost, asocialnost in anksioznost, pretirana zaščitenost ter nepripravljenost na življenje. In ugotovili so, da so predpostavke mati vseh napak.«

Tanja Dimitrijević.jpeg
/
Tanja Dimitrijević

Eden njihovih projektov je »Koncept XYZ … vsaka podobnost je naključna«. Generacijo Z v njihovem podjetju predstavljajo, kot navaja, mladi, izobraženi in zelo ambiciozni posamezniki, specifični v svojih zahtevah, a neposredni in sposobni sprejemati odločitve ter prevzemati odgovornost. Poudarja pa, da so včasih preveč ambiciozni in pričakujejo hitro vidne rezultate.

»Naši mladi sodelavci so se prilagodili okolju generacije XY in vzpostavili procese v financah. Prinesli so novo energijo, sistem vrednot, način razmišljanja, ki je vplival na nas, da smo sprejeli manj formalno komunikacijo, več razpravljali, se strinjali z avtoriteto znanja in osebnim zgledom. Želimo, da se počutijo varno, sprejeto in da imajo radi svoje delo ter ekipo, ki so jo izbrali, saj to dodaja vrednost,« zaključuje Tanja.

Atmosfera.jpg
/

Finance so znova postale zanimive. Ne zaradi glamurja, temveč zaradi izzivov, hitrosti sprememb in prostora za vpliv. Generacija Z ne išče varnega zavetja, temveč partnerje v razvoju. Za več informacij o programu, govornikih in kotizacijah obiščite uradno spletno stran in profile na Instagramu, Facebooku in LinkedInu.

E-novice · Novice

Prijavite se na e-novice in ostanite na tekočem z najpomembnejšimi dogodki doma in po svetu.

Hvala!

Vaša prijava je bila sprejeta.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.