Furs uvaja novost: Tole priporoča uporabnikom
Furs širi nabor klepetalnikov za zavezance. Imate vprašanje za Furs? Zastavite ga najprej njihovemu klepetalnemu robotku. Odgovor dobite takoj.

Poleg klepetalnika za fizične osebe in DDV, bo zdaj klepetalni robotek odgovarjal tudi na vprašanja s področja davkov poslovnih subjektov, carine, okoljskih dajatev, trošarin in ogljične prilagoditve na mejah (CBAM), so sporočili iz Finančne uprave RS (Furs), kjer so dodali, da so veseli, da se je njihov digitalni klepetalnik izkazal kot uporabno in priljubljeno orodje za zavezance.
Novi FURS-ov robot bo olajšal davčne zagate podjetij
"Glede na odličen odziv zavezancev, ki so našega klepetalnega robotka začeli pridno uporabljati, smo čez poletje zavihali rokave in ob obstoječih klepetalnikih za fizične osebe in DDV pripravili razširitev. Odslej so vam na voljo tudi klepetalniki za poslovne subjekte, carino, okoljske dajatve, trošarine in CBAM," so navedli.
Kot so pojasnili, gre za sodoben pripomoček, ki temelji na generativni umetni inteligenci in omogoča takojšnje odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja.
Davčne skrivnosti? Robot FURS jih zna razložiti
Klepetalniki črpajo informacije iz lastne vsebinske baze podatkov Fursa, ki vključuje uradno spletno stran Fursa in druga relevantna pojasnila. Nimajo pa dostopa do osebnih ali zaupnih baz podatkov, zato prosijo, da uporabniki vanje ne vpisujejo davčnih številk, osebnih podatkov ali drugih občutljivih informacij. Za personalizirane informacije je še naprej na voljo Fursov klicni center.
"Za najbolj kakovostne odgovore priporočamo, da klepetalniku zastavite celovita in konkretna vprašanja. Če z odgovorom niste povsem zadovoljni, lahko vprašanje oblikujete na drug način. Odgovore je mogoče tudi oceniti, kar nam pomaga pri nadaljnjem izboljševanju sistema," so še zapisali pri Fursu.
Klepetalniki uporabnikom omogočajo: stalno dostopnost (24/7) – informacije so na voljo vedno, tudi ob večerih, vikendih ali praznikih, hitre in jasne odgovore na pogosta vprašanja, razbremenitev kontaktnega centra, saj se zaposleni lahko posvetijo zahtevnejšim primerom, enostaven in razumljiv jezik, primeren tudi za tiste brez predhodnega davčnega znanja.
Prav tako omogočajo uporabnikom zmanjševanje napak pri oddaji vlog, saj uporabniki lažje in pravilneje izpolnijo svoje obveznosti in neprestano posodabljanje vsebine, ki jo dnevno skrbno ureja ekipa izkušenih trenerjev iz kontaktnega centra, pravijo pri Fursu.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se