Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Nov klepetalnik
Čas branja 2 min.

Novost na finančni upravi: na davčna vprašanja vam bo odgovarjal robot


D.K.
12. 5. 2025, 12.22
Posodobljeno
13:47
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

V naslednjih mesecih bodo pri Finančni upravi RS poleg klepetalnika za področje DDV in davčnih blagajn predstavili klepetalnike tudi za druge davčne vsebine.

furs financna uprava.jpg
Sa. R.
Finančna uprava RS

Finančna uprava je uvedla nov klepetalnik za področje ddv in davčnih blagajn, ki uporabnikom nudi hiter, enostaven in razumljiv dostop do splošnih davčnih informacij vse dni v tednu, 24 ur na dan. Informacije so podane na jasen in uporabniku prijazen način, tudi za tiste brez davčnega predznanja. Dostopen je na spletni strani Finančne uprave RS (Furs).

Avtomatizacija odgovorov omogoča, da se zaposleni posvetijo kompleksnejšim primerom

Trenutno pokriva področje DDV-ja in davčnih blagajn. V naslednjih mesecih pa bodo pri Finančni upravi predstavili tudi klepetalnike za druge davčne vsebine, so napovedali.

Uporabniki lahko informacije pridobijo kadarkoli, tudi ob večerih, vikendih ali praznikih. Hkrati klepetalnik ponuja takojšnje odgovore, kar pohitri iskanje informacij.

Med ključnimi prednostmi robotka Furs so izpostavili stalno dostopnost (24/7), hitro pomoč pri pogosto zastavljenih vprašanjih, razbremenitev kontaktnega centra, enostaven in razumljiv jezik, zmanjševanje napak in neprestan razvoj, saj vsebino dnevno posodablja ekipa izkušenih trenerjev iz kontaktnega centra, s čimer se zagotavlja aktualnost in kakovost odgovorov.

Deluje na osnovi generativne umetne inteligence

Novi digitalni robot oziroma pogovorna umetna inteligenca uporabnikom omogoča 24/7 dostop do informacij, boljšo informiranost zavezancev, posledično manj napačno oddanih vlog in manj obremenitev zavezancev s popravki.

Gre za sodoben pripomoček, ki deluje na osnovi generativne umetne inteligence in omogoča takojšnje odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja. Uporabnikom je zdaj omogočeno, da pridobijo ključne informacije o DDV kadarkoli – tudi izven uradnih ur – brez čakanja in brez potrebe po neposrednem stiku z uslužbenci, so pojasnili.

Klepetalnik nima dostopa do osebnih ali zaupnih baz podatkov

Klepetalnik ima dostop do lastne vsebinske baze podatkov, ki vključuje uradno spletno stran Finančne uprave in druga relevantna pojasnila. Vendar nima dostopa do osebnih ali zaupnih baz podatkov. Zato pozivajo uporabnike, naj v klepetalnik ne vpisujejo davčnih številk, osebnih podatkov ali drugih občutljivih informacij. Za personalizirane informacije naj se uporabniki obrnejo na klicni center za DDV: 08 200 1002.

Kako do popolnega in pravega odgovora?

Ob tem pri Fursu uporabnikom priporočajo, da klepetalniku zastavijo celovita in konkretna vprašanja, saj bodo tako odgovori bolj natančni in kakovostni. V primeru nepopolnih odgovorov naj vprašanje zastavijo ponovno in bolj podrobno. Odgovore lahko tudi ocenijo, kar jim bo v pomoč pri nadaljnjem izboljševanju sistema.

Za optimalen rezultat priporočajo, da za vsako novo temo ali vprašanje odprete nov zavihek oziroma novo sejo klepeta (tri pikice zgoraj desno). Tako boste prejeli najbolj prilagojene in relevantne odgovore.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.