Digitalizacija: Šole dobro opremljene, usposobiti bo treba še učitelje
Tako na Ministrstvu za vzgojo in izobraževanje (MVI) kot Zavodu RS za šolstvo (ZRSŠ) že poteka prenova učnih načrtov za vrtce, osnovne šole in gimnazije ter prenova katalogov znanj splošnoizobraževalnih predmetov do leta 2025. Njen namen je opremiti učence in pedagoško-andragoško osebje s kompetencami, pomembnimi za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti ter izboljšati usklajenost z zahtevami trga dela. Del tega so tudi digitalna znanja, ki naj bi bile na različne načine vključene pri vseh predmetih.

»Učitelji bodo pri svojih predmetih uporabljali digitalno tehnologijo. Tukaj bo prav gotovo narejen korak naprej, ki pa najverjetneje ne bo dovolj. Spremembe pa ne bodo tako korenite, kot bi morale biti v času hitrih sprememb. Če želimo vso tehnologijo, ki nas obdaja, razumeti, nujno potrebujemo temeljna znanja računalništva in informatike (RIN), kar pa v tej prenovi ni predvideno,« je povedal Radovan Krajnc, svetovalec na ZRSŠ za predmet računalništvo in informatika.
Težave z učitelji
Glavni razlog pa je kader, saj imajo že sedaj velik primanjkljaj učiteljev. V Sloveniji je več kot 900 osnovnih in srednjih šol. Če bi želeli uvesti predmet RIN, bi to pomenilo več kot 900 učiteljev. Iluzorno bi bilo pričakovati, da bi v dveh letih lahko zaposlili 900 usposobljenih učiteljev, ki bi lahko realizirali RIN kot obvezni predmet v vseh šolah. »Učiteljem bomo seveda pomagali in jim nudili razna izobraževanja. Ta proces pa prav gotovo ne bo lahek.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se