Coca Cola z novimi trajnostnimi cilji

##IMAGE-3594834##
Družba Coca-Cola HBC, ki je bila v začetku tega meseca z Dow Jones indeksom trajnostnega razvoja (DJSI) razglašena za globalno vodjo na področju trajnostnega poslovanja med proizvajalci pijač, naznanja ambiciozne trajnostne cilje, so sporočili iz družbe.
Družba namerava do leta 2020:
•pridobiti 40 % vse energije, ki jo porabi, iz obnovljivih in čistih virov energije;
•v povprečju pridobiti nazaj vsaj 40 % embalaže, ki jo da na trg;
•pridobiti 20 % vseh plastenk PET, ki jih porabi, iz recikliranega plastenk PET in/ali plastenk PET iz obnovljivih materialov;
•zmanjšati obseg embalaže za 25 % na liter proizvedene pijače;
•certificirati več kot 95 % njenih ključnih poljedelskih sestavin v skladu s trajnostnimi poljedelskimi vodilnimi načeli družbe Coca-Cola;
•v skupnosti investirati vsaj 2 % njenega letnega dobička pred davkom;
•podvojiti število zaposlenih, ki se udeležujejo prostovoljnih pobud med delovnim časom, do 10 % njenih zaposlenih.
Sedem novih ciljev temelji na zavezah družbe za zmanjšanje porabe vode in neposrednih emisij ogljika za 30 % oziroma 50 % do leta 2020, kar je družba oznanila lani.
V zadnjih nekaj letih je družba Coca-Cola HBC zmanjšala svojo porabo vode za 2,1 milijarde litrov, kar predstavlja kozarec vode za vsakogar na Zemlji. V zadnjih petih letih se je globalni ogljikov odtis njenih izdelkov zmanjšal za 1,07 milijona ton, kar je primerljivo z letnimi emisijami toplogrednih plinov več kot 200.000 avtomobilov, in sicer s pomočjo naložb v energetsko učinkovite in nizkoogljične tehnologije.
Družba je leta 2015 za večjo dobrobit skupnosti, boljše upravljanje z okoljem in vodo ter razvoj mladih vložila 8,2 milijona evrov – 2,3 odstotka dobička pred obdavčitvijo – in sicer v partnerskem sodelovanju z več kot 230 nevladnimi organizacijami.
Dimitris Lois, glavni izvršni direktor družbe Coca-Cola HBC, je dejal: »Ambiciozni in merljivi cilji, ki jih oznanjamo danes, odražajo našo zavezo, da spodbujamo boljšo prihodnost za naše ljudi in skupnosti, ki jim služimo. Ti so del našega celotnega strateškega načrta, zaradi katerega je družba Coca-Cola HBC postala vodilna na področju trajnostnega poslovanja med proizvajalci pijač, ter predstavljajo našo odločenost, da naše poslovanje širimo odgovorno, dobičkonosno in trajnostno.«
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se