Hrvaški turizem je prišel do roba: kampi in hoteli dražji kot v Španiji, Grčiji in Italiji
Hrvaška turistična sezona je na vrhuncu, številke so dobre, direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristjan Stanišić pa ponudnike nastanitev poziva, naj »pametno in modro oblikujejo cene«.

Stanišić je v dnevniku hrvaške javne televizije HRT turistični sektor pozval na pametno oblikovanje cen. Poudaril je, da mora Hrvaška ostati konkurečna v primerjavi z drugimi sredozemskimi državami. »Ne smemo si privoščiti napačnih potez in pretirano višati cen,« je dejal.
Gostje v praksi občutijo, kakšne so cene nastanitev in drugih storitev na Hrvaškem. Stanišić je ocenil, da je Hrvaška zaenkrat še v »okvirih cenovne konkurenčnosti«, toda, je dvignil prst, podatki Eurostata in drugih institucij kažejo, da je na »robu cenovne konkurenčnosti«.
Poziv k modremu oblikovanju cen
Kaj to pomeni? Stanišić je pojasnil, da so hoteli in kampi na Hrvaškem zaenkrat še cenejši kot v Avstriji in Nemčiji, a dražji kot v Grčiji, Španiji in Italiji. So pa zasebne nastanitve na Hrvaškem dražje kot v Italiji in Franciji in malenkost ugodnejše kot v Grčiji in Španiji. Sklenil je, da je Hrvaška še v primernih »cenovnih okvirjih«, a da je prišla »do roba«, zato je še enkrat pozval k »modremu oblikovanju cen«.
Za konec gostovanja v dnevniku je omenil še »dobro strukturo gostov« na Hrvaškem. Beležili naj bi rast z vseh tržišč: iz Slovenije, Nemčije, Avstrije, Poljske, ZDA in tudi domačih gostov naj bi bilo več.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se