© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Pametno oblikovanje cen
Čas branja 1 min.

Hrvaški turizem je prišel do roba: kampi in hoteli dražji kot v Španiji, Grčiji in Italiji


G.G.
23. 7. 2025, 06.39
Posodobljeno
09:57
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Hrvaška turistična sezona je na vrhuncu, številke so dobre, direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristjan Stanišić pa ponudnike nastanitev poziva, naj »pametno in modro oblikujejo cene«.

turisti, trajekt, split.jpg
Profimedia
Na Hrvaškem imajo tudi letos dovolj turistov.

Stanišić je v dnevniku hrvaške javne televizije HRT turistični sektor pozval na pametno oblikovanje cen. Poudaril je, da mora Hrvaška ostati konkurečna v primerjavi z drugimi sredozemskimi državami. »Ne smemo si privoščiti napačnih potez in pretirano višati cen,« je dejal.

Gostje v praksi občutijo, kakšne so cene nastanitev in drugih storitev na Hrvaškem. Stanišić je ocenil, da je Hrvaška zaenkrat še v »okvirih cenovne konkurenčnosti«, toda, je dvignil prst, podatki Eurostata in drugih institucij kažejo, da je na »robu cenovne konkurenčnosti«.

Poziv k modremu oblikovanju cen

Kaj to pomeni? Stanišić je pojasnil, da so hoteli in kampi na Hrvaškem zaenkrat še cenejši kot v Avstriji in Nemčiji, a dražji kot v Grčiji, Španiji in Italiji. So pa zasebne nastanitve na Hrvaškem dražje kot v Italiji in Franciji in malenkost ugodnejše kot v Grčiji in Španiji. Sklenil je, da je Hrvaška še v primernih »cenovnih okvirjih«, a da je prišla »do roba«, zato je še enkrat pozval k »modremu oblikovanju cen«.

Za konec gostovanja v dnevniku je omenil še »dobro strukturo gostov« na Hrvaškem. Beležili naj bi rast z vseh tržišč: iz Slovenije, Nemčije, Avstrije, Poljske, ZDA in tudi domačih gostov naj bi bilo več.



© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.