Njena
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Trgovec namenil več kot 8000 evrov za boj proti raku dojk


K.M.
10. 11. 2020, 12.30
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Rak dojk je najpogostejša oblika raka pri ženskah v Sloveniji. Ob tem je potrebno poudariti, da ga ob pravočasni diagnozi zaznamuje tudi visoka ozdravljivost, zato je osveščanje v obliki rednega samopregledovanja, aktivnega življenjskega sloga in uravnotežene prehrane, ključnega pomena.

Donacijo Združenju Europa Donna Slovenija je prevzela Polona Marinček.jpg
Promocijski material
Donacijo Združenju Europa Donna Slovenija je prevzela Polona Marinček

To poudarja tudi projekt Roza oktober v trgovinah HOFER, ki ga v sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija izvajajo že 5. leto zapored. Za vsak paket šampinjonov, kupljen meseca oktobra, je HOFER 10 centov namenil preventivnim programom osveščanja o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk Združenja Europa Donna Slovenija. Z nakupom šampinjonov v roza embalaži so skupaj s svojimi kupci letos zbrali rekordnih 8152 evrov, v vseh letih pa že več kot 35 tisoč evrov

Promocijski material

Hvala za podporo


»Za nami je še en uspešen rožnati oktober, v katerem se že tradicionalno povezujemo s podjetjem HOFER. Roza šampinjoni so postali prepoznavni znak našega sodelovanja in skupne zaveze za osveščanje o pomenu zdravega načina življenja ter zgodnjega odkrivanja raka dojk. Že peto leto zapored so v podjetju zbrana sredstva od prodaje šampinjonov namenili aktivnostim Združenja Europa Donna Slovenija, s katerimi bomo nadgrajevali osveščanje o raku dojk,« so povedali v združenju in se ob tem zahvalili vsem, ki podpirajo njihova prizadevanja. »Iskrena hvala vsem kupcem, ki so nas podprli z nakupom "roza šampinjonov" in hvala podjetju HOFER, ki verjame v naše programe in nam pomaga pri širjenju naših sporočil.«



Zdravje je naša vrednota


Poleg tradicionalnih šampinjonov, ki osveščajo o pomenu uravnotežene prehrane, pri HOFERju ne pozabljajo tudi na vidik preventive v obliki samopregledovanja in aktivnega življenjskega sloga. »Skrb za vsesplošno zdravje je pomemben vidik našega poslovanja. Pri HOFERju skozi svoje delovanje poudarjamo pomembnost dolgoročnih odnosov, zato smo veseli, da sodelovanje z Združenjem Europa Donna Slovenija podpirajo tako naši kupci, kot tudi zaposleni,« so povedali pri podjetju HOFER in dodali, da je skoraj 2000 zaposlenih v opomin, da je zdravje vrednota, ki zahteva našo vsakodnevno skrb, skozi mesec oktober nosilo simbolično roza pentljo, prejeli pa so tudi zaščitne maske v roza barvi, ki jo povezujemo z osveščanjem o raku dojk oz. modri barvi, ki je posvečena raku prostate.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.