Petra Parovel o uspehu med poplavo kitajskih izdelkov
Primorska podjetnica je spregovorila o svoji poti do uspeha v svetu športne mode. 'Kakovost sintetičnih materialov še vedno najbolje razumejo Kitajci,' pojasnjuje Petra Parovel.

Petra Parovel je v intervjuju za revijo Bodi zdrava povedala, da si nikoli v življenju ni mislila, da bo nekoč postala modna oblikovalka. Ideja o oblikovanju športnih oblačil se je porodila spontano, po tem, ko se je zaljubila v fitnes. »Ugotovila sem, da se želim ukvarjati z nečim v povezavi z njim, čeprav nisem natanko vedela, s čim. Pred približno desetimi leti je prišla ideja, da bi lahko imela svojo blagovno znamko, zato da bi na slovenski trg pripeljala nekaj, v čemer se ženske počutijo ne samo udobno, ampak tudi dobro. Da so jim oblačila še vedno finančno maksimalno dosegljiva, kolikor pač gre,« je v pojasnila Petra in odgovorila tudi na vprašanje, kako težko je uspeti v svetu mode, zlasti glede na poplavo poceni mode kitajskih in drugih azijskih izdelkov?

»Saj je tudi naših kar nekaj kitajskih izdelkov. To pa zato, ker smo ugotovili, da kakovost sintetičnih materialov zaradi svojega dolgoletnega znanja še vedno najbolje razumejo Kitajci. Poskusili smo tudi že v Evropi, ampak kakor koli smo poizkušali, nismo prišli do produkta, ki bi bil po naših standardih. Kitajci znajo narediti ali zelo slabo ali izjemno dobro. Imajo znanje. Potem pa gre za to, koliko si za produkt pripravljen plačati.«
Celoten intervju si lahko preberete v julijski številki revije Bodi zdrava.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
