EMO si je ogledalo več kot pol milijona gledalcev
Ste bili med njimi?

Iz službe za odnose z javnostmi RTV Slovenija so sporočili, da si je izbor EMA 2022 v povprečju ogledalo 12,3 odstotka ali 235.400 gledalcev, kar predstavlja 26-odstotni delež vseh gledalcev televizije. Vsaj minuto EME 2022 pa je videlo kar 507.200 različnih gledalcev. Oddaja je bila odlično sprejeta tudi med mlajšimi gledalci.
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost v živo in z zamikom.
Za končne zmagovalce, skupino LPS, je bilo v finalni oddaji oddanih 3151 glasov. BQL, ki sta s strani gledalcev prejela drugo najvišjo število glasov, sta se ustavila pri številki 2441.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se