Ana Roš prvič kuhala v slovenski prestolnici
December je praznični čas, ki mu je v prestolnici letos piko na i dodala sedma najboljša kuharska mojstrica v absolutni konkurenci Ana Roš.

Ana Roš se je s svojo ekipo Hiše Franko na pobudo podjetja Mastercard prvič preselila v Ljubljano in je cel teden od 6. do 11. decembra gostom ponujala prav poseben osem-hodni meni najbolj odmevnih uspešnic te priznane slovenske restavracije. Mastercard nas je s tem kulinaričnim popotovanjem spet povezal, dokazal pa je tudi, da je kljub veliki razdalji med bližnjimi vse mogoče. Na uvodni dan je namreč s pomočjo najnaprednejše tehnologije - hologramske projekcije - za isto mizo združil dve ljubljeni osebi. Tako je z njegovo pomočjo gostja restavracije za isto mizo uživala v druženju s svojo ljubljeno osebo z drugega konca Slovenije.
»Hiša Franko je s tem odličnim projektom znova stopila iz svojih ustaljenih okvirov. Priprava jedi na nepoznani lokaciji za nove ljudi je za nas izziv in ti nas veselijo, saj smo tako primorani delati več, bolje in na bolj inovativen način,« je ob odprtju povedala Ana Roš.


Meni, ki so ga zasnovali posebej za to priložnost, sestavlja osem do potankosti izoblikovanih jedi, ki so jih v mnogih letih uspešnega delovanja ekipe Hiše Franko vzljubili jedci z vsega sveta. Vsako izmed njih z nekaj stavki uvedeta Ana Roš in sous chef Hiše Franko Leonardo Fonseca, ki večkrat poudarita, da je jedilnik edinstven tudi zato, ker se ti krožniki ne bodo nikoli več znašli na meniju Hiše Franko.



Za uvod ekipa strežnega osebja, ki jo je v čudovite uniforme, izdelane iz trajnostnih materialov, nedavno odela priznana oblikovalka Mateja Benedetti, goste navduši s koruznim krofom, polnjenim s fermentirano skuto in dimljenimi postrvjimi ikrami. Sledi izjemna interpretacija tradicionalne posoške jedi – čompe s skuto, za katero krompir spečejo v skorji slovenske soli in otave, avgustovskega sena.
Edinstveno kulinarično doživetje, ki ga je zasnoval v sodelovanju s Hišo Franko in svetovno priznano chefinjo Ano Roš, so gostje izkusili v čudovitem ambientu Atrija glavne pošte v Ljubljani. Najboljša slovenska chefinja s presenečenji ni razočarala niti ob tej prav posebni priložnosti. Skupaj s svojo ekipo je zasnovala kar osem-hodni meni z največjimi uspešnicami priznane slovenske restavracije, pri čemer slednje ne navdihujejo le z magičnostjo svoje navdihujoče estetike, temveč tudi s svojo ekskluzivnostjo.
Tehnologija kot pika na i
Uvodni nepozabni dogodek ni postregel samo z najboljšo slovensko kulinariko, temveč je prvovrstno doživetje še dodatno nadgradil s pomočjo napredne tehnologije. Tako kot je povezal goste restavracije za isto mizo, je povezal in ponovno družil tudi dve ljubljeni osebi, ki ju je ločevalo pol Slovenije. Ob misli na tiste, ki se zaradi trenutnih razmer niso mogli udeležiti nepozabne večerje pod Mihelinovimi zvezdami, je Mastercard kulinarično doživetje nadgradil še s tehnološkim popotovanjem ter prek hologramske projekcije eno gostjo združil z njeno bližnjo osebo z drugega konca Slovenije za isto mizo vrhunskih kulinaričnih dobrot.


Razvajanje brbončic in spremljanje inovativne tehnološke rešitve je svoj vrhunec naposled doživelo še s prav posebno razglednico, ki je vsakega gosta povezala s svojim ljubljenim, ki bi si ga na ta posebni večer želel ob sebi. Razglednico so gostje lahko opremili s posebnim video posvetilom svojim najbližjim, za katere bi si želeli, da bi prav tisti trenutek delili z njimi, ter jo oddali v poštni nabiralnik, da bi skupaj z ekskluzivnim darilom dosegla naslovnika.
Luka Gabrovšek, poslovni direktor družbe Mastercard Slovenija, je ob odprtju Pop-up restavracije izpostavil: »Ponosni smo, da smo lahko ustvarili nekaj tako posebnega, kot je prva Pop-up restavracija v sodelovanju z vrhunsko chefinjo Ano Roš. Edinstveno kulinarično doživetje je prvovrstna pika na i, ki smo jo ustvarili v sklopu prevetritve programa ekskluzivnih ugodnosti za imetnike kartic World in World Elite. Veseli smo, da smo imeli priložnost ponovno dokazati, kako v praksi deluje naše poslanstvo, da z inovativnimi tehnološkimi rešitvami doživetja ponesemo na višjo raven. S pomočjo napredne tehnologije, holograma, smo namreč gostom ponudili več kot le doživetje, temveč tudi edinstveno povezovanje.«
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se