Mojster ličenja hollywoodskih zvezd o negi in ličenju
Christian Gugliette, mojster ličenja hollywoodskih zvezdnic, je v Sloveniji razkril novosti in zlate nasvete za nego in ličenje.

Pred kratkim je Slovenijo obiskal ambasador kozmetične znamke Sisley in umetnik ličenja Christian Gugliette ter na posebnem dogodku predstavil novosti pri blagovni znamki, ki jo zastopa, pa tudi veliko dobrih idej in nasvetov o negi in ličenju. Zaupal nam je tudi svoje izkušnje s hollywoodskimi zvezdnicami, saj je v svoji tri desetletja trajajoči karieri ličil Julio Roberts, Meryl Streep, Whitney Houston, Catherine Deneuve, Olivio Newton John in številne druge znane osebnosti.
»Rad se igram z ličili,« pravi Christian, ki je začel poklicno pot v banki, a je že takrat uporabljal kar nekaj kozmetike, ki je bila njegova strast od malega. V mladosti je vsako noč hodil ven, zato je uporabljal vlažilni gel, ki pomaga proti zabuhlosti. Spoprijateljil se je z lastniki drogerije, kjer je kupoval, in povabili so ga k sodelovanju. Tako je sprva ob prostih dneh hodil tja in pomagal, potem pa so ga poslali v pariško šolo za umetnike ličenja. Čeprav bi se lahko že upokojil, si tega ne želi, saj uživa v svojem delu.

Resnično popolno kožo imajo samo dojenčki
Potem pa se že poznajo stres, onesnaženje, pa tudi uporaba telefona, omeni. »Telefon resnično poškoduje kožo zaradi modre svetlobe. Zato tudi mladim svetujem uporabo vlažilne kreme. Prej ko se začnemo negovati, manj gub bomo imeli v starosti, to je res naložba za prihodnost,« svetuje Christian, ki pravi, da že najstniki pri 12 lahko uporabljajo negovalne izdelke, če imajo recimo težave z aknami. Na vprašanje, kaj je bistveno pri negi, hitro odgovori, da je to tonik. Opaža, da veliko žensk preprosto izpusti ta korak, saj se jim zdi, da je čisto dovolj, da si kožo sperejo z vodo. »TA t nikakor ni dovolj,« poudarja. Po njegovi oceni kar polovica žensk ne uporablja tonika, zato se trudi, da bi jih izobrazil na tem področju. Tonik sledi čiščenju, ki je prav tako izjemno pomembno, zato priporoča, da ne varčujemo, temveč izberemo res dober izdelek.
Nadaljevanje prispevka si lahko preberete v reviji Jana, št. 15, 15. april 2025.
Revija je na voljo tudi v spletni trafiki.

Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se