Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Spodbudno iz Sevnice

Lisca v prvem polletju poslovala z dobičkom


14. 7. 2008, 12.00
Posodobljeno
24. 07. 2008 · 12:32
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Poslovanje v prvi polovici leta 2008 je potekalo skladno s predvidenimi načrti, vrednost prodaje v prvih šestih mesecih je znašala 12 milijonov evrov, kar je za 3 odstotke več kot v enakem obdobju lani, nam je danes dopoldne sporočil Goran Kodelja, generalni direktor sevniške Lisce.

Čisti dobiček v prvih šestih mesecih znaša 850 tisoč evrov. Skladno s poslovnim načrtom Lisce se je povečala tudi prodaja lastnih blagovnih znamk. V strukturi celotne prodaje v prvih šestih mesecih so te predstavljale 96 odstotkov, v primerjavi z enakim obdobjem lani se je njihova prodaja povišala za 14 odstotkov.

Goran Kodelja, generalni direktor Lisce. (Foto: P. Perc)

Delež prodaje v segmentu privat label (proizvodnja za tuje blagovne znamke) se je skladno s strategijo poslovanja zmanjšal in v prihodnjem letu bo predvidoma pod lastnimi blagovnimi znamkami Lisca realizirala celotno prodajo. Lisca 75 odstotkov prodaje doseže na tujih trgih. Ključni trije trgi ostajajo Hrvaška, Slovenija in Nemčija, kamor Lisca usmerja tudi večino aktivnosti pospeševanja prodaje. V Sloveniji je vrednost prodaje v prvih šestih mesecih leta 2008 znašala 3,1 milijona evrov, v primerjavi z enakim obdobjem lani se je prodaja povečala za 14 odstotkov.

Prodaja blagovne znamke Cheek by Lisca se je povečala za 56 odstotkov, prodaja blagovne znamke Lisca pa je v primerjavi z enakim obdobjem lani višja za 11 odstotkov.

V strukturi prodaje te blagovne znamke je največji porast opazen pri programu kopalk, kjer je zabeležena 23 odstotno rast, v tem programu je bila realizirana prodaja 3,3 milijona evrov.

V preteklem letu je Lisca intenzivneje začela z vlaganji na nekatere nove trge, nove države, kjer je v prvih šestih mesecih tega leta v primerjavi z enakim obdobjem lani dosegla opazno rast, prodaja se je ponekod celo potrojila (Romunija, Poljska, Rusija, Grčija …).

Intenzivnejša prisotnost na tujih trgih se bo nadaljevala tudi v prihodnje. V Romuniji se širi mreža franšiznih prodajaln, do konca leta Lisca na tem trgu načrtuje še 2 franšizni prodajni mesti in odprtje lastne prodajalne v Bukarešti.

Vlaganje v prenovo in širitev prodajne mreže se nadaljuje tudi na ostalih trgih. V Sloveniji bosta v septembru odprti dve novi prodajalni Lisca – lastna prodajalna v Novi Gorici in prodajno mesto v nakupovalnem centru v Velenju. V bližini Zagreba pa bo Lisca od jeseni prisotna tudi v večjem outlet centru.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.