Staro mesto in bose noge

##IMAGE-3759285##
Občina Brežice je pred kratkim odobrila prvi v sveženj pomoči za okrevanje turizma v višini nekaj več kot 52.000 evrov.
V Zavodu za podjetništvo, turizem in mladino so najtežjo oziroma najbolj nejasno turistično sezono do sedaj začeli s prenovljeno podobo blagovne znamke destinacije. »Discover Brežice smo zaradi večjega števila 'spletnih zadetkov' in za večjo prepoznavnost zamenjali z Discover Čatež & Brežice oziroma v slovenščini Doživi Čatež in Brežice. Najnovejša ponudba je trojček doživetij, ki jih bodo sobodajalci in drugi lastniki namestitvenih zmogljivosti ponujali gostom,« je povedala Katja Čanžar, vodja destinacijskega managementa v Zavodu za podjetništvo, turizem in mladino Brežice.
Trojček doživetij pomeni vsako sredo Bosonogi pohod z Lojzetom na Šentvid, vsak četrtek brezplačne vodene oglede starega mestnega jedra Brežic z obiskom Viteške dvorane in 10.000 brezplačnih vstopnic za ogled Posavskega muzeja Brežice.
Mogoče se boste napotili skozi Brežice ali pa sezuli pred vzponom na sv. Vid, če boste prebrali več o brežiški ponudbi v članku v jutrišnjem tiskanem Dolenjskem listu.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se