Brežiška turistična ponudba s skupno blagovno znamko Brežice izbrano




V Brežicah so okoli 70 izdelkov desetih ponudnikov visokokakovostnih gostinskih storitev, živilstva in rokodelstva združili pod skupno turistično blagovno znamko Brežice izbrano oz. Brežice Selection. S t. i. ponudbo od vil do vilic želijo turistom zagotoviti kakovostno in preverjeno ponudbo, je pojasnil koordinator te znamke Klemen Mlakar.
S skupno blagovno znamko želijo doseči prenos živilskih pridelkov in izdelkov lokalnih ponudnikov do potrošnikov in območnih ponudnikov prehrane oz. v restavracije, otroške vrtce, šole in podobno.
Pomemben je tudi naziv nove skupne blagovne znamke, ki izraža vrednote lokalnega in trajnostnega, s kolektivno blagovno znamko pa računajo tudi na okrepitev ugleda Brežic kot turističnega središča, je še povedal Mlakar, sicer predstavnik občinskega Zavoda za podjetništvo, turizem in mladino.
Po podatkih tega zavoda gre sicer za model Izvorno slovensko, ki temelji na vrednosti verigi, ponudnike pa povezuje "od vil do vilic".
Vse pridelke, izdelke in gostinsko ponudbo blagovne znamke Brežice izbrano je ocenila neodvisna strokovna komisija, ponudniki pa so morali zadostiti številnim merilom kakovosti, upoštevati trajnostne pristope in družbeno odgovorno poslovanje.
Brežiška skupna blagovna znamka za zdaj združuje 67 izdelkov jedi, pijač gostinskih uslug in rokodelskih ter živilskih izdelkov. Certifikat te blagovne znamke si je do zdaj zagotovilo deset območnih ponudnikov.
Tem bodo certifikate podelili konec marca. Za vse ponudnike, ki na prvem ocenjevanju niso zadostili merilom strokovne komisije, in tiste, ki na prvem ocenjevanju niso sodelovali, pa bodo novo ocenjevanje izdelkov pripravili maja.
Brežiški Zavod za podjetništvo, turizem in mladino v prihodnjih tednih načrtuje okrepljeno promocijo omenjenih 67 izdelkov, v drugi polovici leta pa drugi krog vpeljave skupne blagovne znamke, ki bo vključeval še namestitvene zmogljivosti, gastronomske prireditve in vodena gastronomska doživetja. Pri tem računajo na nepovratno denarno podporo iz javnih pozivov lokalne akcijske skupine, so dodali.
Med ponudniki blagovne znamke Brežice izbrano so za zdaj Zeliščarska kmetija Fabinc, Turistična kmetija Pri Martinovih, Turistična kmetija Vimpolšek, pivovarna Reset Brewery, Kmetija Omerzu, Čebelarstvo Ferenčak, Kmetija Volovec, Gostilna pension Les ter Janko Matjašič in Sonja Klemenčič. Šest ponudnikov pa še nadgrajuje izdelke, so še navedli v brežiškem zavodu.
Koordinator skupne blagovne znamke Brežice izbrano Klemen Mlakar o podvigu