V strogem središču mesta ne želijo več traktorjev
Skozi utesnjeno mestno jedro Ormoža se še vedno prevažajo traktorji s kmetijsko mehanizacijo, med njimi gromozanski in močnejši traktorji, saj je po ormoški obvoznici prepovedan promet za slednje. Kako se bo občina lotila reševanja te problematike?

Ormož se tako kot druga mesta po državi sooča z nekaterimi prometnimi problemi oz. izzivi, zlasti v samem strogem, utesnjenem delu starega mesta ob Kerenčičevem trgu. Te je naslovila celostna prometna strategija.
Gre za dokument, za pripravo katerega je občina pridobila sofinancerska sredstva in je pogoj za udeležbo na razpisih za pridobitev evropskih finančnih sredstev za uresničitev predlaganih ukrepov, kot so izgradnje kolesarskih poti, pločnikov ipd.
Kot je pojasnil pripravljavec gradiva Sebastian Toplak s Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru, je dokument prenovljen v skladu z veljavno zakonodajo. V njegovo pripravo so vključili širšo javnost, ki je lahko na različnih dogodkih – javnih razpravah in delavnicah – izrazila tudi svoje mnenje in predloge o prometnih rešitvah v občini.
Kerenčičev trg kot tak neuporaben
Z omenjenim aktom, ki bo ključno orodje za načrtovanje prometa v prihodnosti, so se v začetku tedna seznanili ormoški svetniki. Pri tem so imeli kar nekaj pomislekov in opozorili na nekatere prometne tegobe.
Svetnik Slavko Kosi je med drugim izpostavil, kaj bodo z utesnjenim starim delom mestnega jedra ob Kerenčičevem trgu, kjer poteka promet. »Od tega trga praktično nimamo nič. Kazalo bi, da bi promet skozi ta del zaprli. V tem primeru bi trg lahko uporabljali tudi za dogodke itd.,« je med drugim dejal.
Na drugi strani pa je Miroslav Novak protestiral zaradi predlagane preusmeritve vožnje traktorjev in kmetijske mehanizacije. »Kam bi vi preusmerili ta promet?!"
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se