Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Ptujska obvoznica v zraku: S-ji in J-ji se samo množijo, rešitve ni na vidiku


Mojca Zemljarič
5. 8. 2021, 21.35
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

V civilni iniciativi (CI) za izgradnjo ptujske obvoznice so v javnost posredovali odprto pismo, v katerem izražajo veliko zaskrbljenost zaradi postopkov umeščanja nove glavne ceste Markovci–Ptuj v prostor. Skrbi jih ulitmativni pristop države v smislu: vzemite optimizirano traso S4 ali pa nič.

1628163365_cg_naslovnica_60.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

V CI ocenjujejo, da DARS s tiho podporo ministrstva za infrastrukturo (MZI) namerno blokira in izsiljuje postopke odločanja glede rešitev o trasi bodoče ceste. „Opozorili bi na izjave predstavnikov DARS-a, da je za njih rešitev tudi, če se ne dogovorimo za nobeno varianto. Takšno stališče je sedaj s strani DARS-a s podporo MZI in DRI postalo sredstvo za izsiljevanje pri izbiri treh variant, ki naj bi šle v presojo. Na zadnji seji 3. junija letos je predstavnik DARS-a Boštjan Rigler jasno povedal, da je za njih pomemben samo denar in s tem povezana ultimativna uvrstitev optimizirane variante S4 v presojo variant, saj gre za najcenejšo različico. Izbira ostalih dveh variant DARS-a ne zanima,“ so pojasnili v CI, ki združuje krajane južnega dela Ptuja v naseljih Budina, Brstje in Spuhlja.

Je DARS pri kriterijih res pristranski?

„CI in lokalne skupnosti (skupna občinska uprava ter občini Ptuj in Markovci) t. i. optimizirani različici S4 (v nadaljevanju S4-opt) odločno nasprotujemo. Predstavniki DARS-a in MZI nas v delovni skupini prepričujejo, da od te variante ne smejo odstopiti, saj na njej delajo že 20 let in so v projekt vložili določena sredstva. Hkrati nas prepričujejo, da bo presojo variante S4-opt izločila iz izbire zaradi nasprotovanja lokalne skupnosti,“ so pojasnili v CI in poudarili, da bi to lahko bil samo manever DARS-a in MZI, ki da bi potem s prstom ponovno pokazala na lokalno skupnost in CI, da blokirata izvedbo projekta. V CI menijo, da pri iskanju tras ne gre za objektivne presoje, temveč kriterije ocenjevanja primernosti tras naročnik (DARS) določa po svoje in s tem bistveno pristransko vpliva na končno izbiro variante.

„S5 kukavičje jajce, ki ga je podtaknil DARS“

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.