Upravljanje oranžerije prinaša višje stroške: S 60.000 na 106.000 evrov
Javni zavod za kulturo, turizem in šport Dornava je bil ustanovljen z namenom upravljanja dvorca in oranžerije. A to bo občino stalo precej.
V proračunu za naslednje leto zagotavljajo tretjino več denarja, kot je ocena letošnje realizacije, skupaj 106.000 evrov; največji porast stroškov bo pri plačah.
Ustanavljanje javnih zavodov vedno prinese dodatne stroške, česar so se Dornavčani zavedali že ob ustanovitvi zavoda. V letu 2024 so stroški zavoda znašali 60.000 evrov, letos 10.000 evrov več, za naslednje leto pa je na tej postavki v predlogu proračuna za leto 2026 kar 106.000 evrov.
Prenos pravice upravljanja oranžerije, ki so se ga sicer na občini zelo razveselili, bo občino precej stal. Za kaj konkretno namenjajo sredstva v naslednjem letu, pojasnjuje Natalija Kovše, direktorica občinske uprave in v. d. direktorice, ki zavod trenutno vodi volontersko: »Sredstva bodo namenjena za kadre (direktor, upravnik objekta, programski sodelavec, zunanji sodelavci), obratovalne stroške objekta, posebno skrb za citruse in izredno čiščenje, vzdrževanje zelenih površin, programske dejavnosti, promocijo in informiranje.«
Pojasnila je, da se je država, ki je pravico upravljanja prenesla na občino, zavezala, da bo pomagala pri nabavi osnovnih sredstev: »Poleg osnovne dotacije občine predvidevamo tudi prihodke, pridobljene na razpisih, iz uporabnine prostorov, donacij, sponzorstev ter iz vstopnin in programov.«
Kmalu razpis za direktorja zavoda
E-novice · Podravje
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se