Štajerski tednik
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Policijsko spremstvo za klobase – do šotora


Dženana Kmetec
2. 3. 2017, 22.59
Posodobljeno
10. 07. 2017 · 03:44
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Medtem ko je sama nedeljska karnevalska povorka tekla gladko, pa dogajanje po njej Ptuju nikakor ni v ponos. Ob prihodu v karnevalsko dvorano so namreč številni nastopajoči ugotovili, da je zmanjkalo hrane, česar si seveda organizatorji ne bi smeli privoščiti. Nekatere skupine naj bi to tako razjezilo, da so napadli tako organizatorje Kurentovanja kot kuharje in natakarje. V tem tednu je pričakovano sledilo prenašanje odgovornosti med tistimi, ki bi morali za prehrano nastopajočih skupin poskrbeti. Da pa je druga dostava sploh prišla do šotora, so potrebovali celo policijsko spremstvo ...

Arhiv Štajerskega Tednika

Organizacijo 57. Kurentovanja je letos prevzel novoustanovljeni Zavod za turizem Ptuj, ki je dogajanje v karnevalski dvorani na podlagi razpisa dodelil agenciji Novelus.

Kot je pojasnila Katja Gönc, direktorica Zavoda za turizem, je bilo s tem podjetjem pisno dogovorjeno, da poskrbijo tudi za prehrano skupin v karnevalski dvorani v nedeljo po povorki. A se je zapletlo. Po skoraj treh urah mimohoda po mestnih ulicah in trgih, ko so karnevalske skupine vendar prišle do dvorane, so se začeli zapleti. Lačni udeleženci povorke so kot vsako leto pričakovali, da jih bo v dvorani pričakala malica, a je te v nekaj minutah zmanjkalo.

„Za malice v okviru povorke je za nas kot organizatorja dogajanja v karnevalski dvorani poskrbelo podjetje Žiher, d. o. o., ki pa je z dostavo hrane (klobas) zamujalo na dan dogodka. Hrane tako ni zmanjkalo, temveč je zamujala. Pripraviti bi morali 2500 malic, kolikor je bil podatek Zavoda za turizem, in toliko smo in so jih tudi zagotovili. Po prvotno pripravljenih 1500 malicah je omenjeno podjetje odšlo v svojo restavracijo po dodatnih 1000 malic, na katere so gostje povorke morali čakali še približno pol ure,“ trdi Katja Grabrovec, direktorica podjetja Novelus. Nejevoljni, razburjeni in lačni udeleženci povorke so svojo jezo jasno pokazali, organizatorji pa so jih (očitno precej neuspešno) skušali miriti in so jim ponudili brezplačno pijačo. „Kar smo še lahko storili, je bilo to, da smo tistim, ki so zaradi čakanja predhodno odšli domov, ponudili brezplačen vstop na dogodke v dvorani in nekaj skupin je omenjeno ponudbo tudi sprejelo,« še dodaja direktorica Novelusa.

Na vprašanje, čigava odgovornost je nastala situacija oz. očitno slaba organizacija, pravi, da prelaganje odgovornosti zadev ne bo rešilo, a vendar nadaljuje:

Opravičila so deževala, lakota je ostala ...

Žiher: „Naročeno je bilo, da klobase dobavljamo tri ure!“

So res postregli 2500 klobas?

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.