Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Ptuj: Je komuniciranje z javnostjo res tako težko, da so potrebni zunanji svetovalci?


Dženana Kmetec
29. 1. 2018, 22.55
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Ažurna in dobra komunikacija naj bi bila želja in ključni moment pri tem, da so se na ptujski občini odločili najeti zunanjega svetovalca za to področje. Zanimivo: to so zaupali mariborskemu podjetju Zgodba, poslovno svetovanje, d. o. o., ki je za svoje delo v zadnjih dveh letih dobilo 15.000 evrov. Katere storitve so jim doslej nudili, kaj natanko je vsebina sodelovanja, ni jasno, oboji vztrajno izpostavljajo le Kurentovanje. Številni menijo, da za ptujsko občino pišejo tudi nekatere izjave za javnost, med drugim tudi o problematiki urejanja mestne tržnice. Bili pa naj bi aktivni tudi na spletnih omrežjih, kjer budno spremljajo in nadzorujejo dogajanje.

1517242623_cg_ptuj_pr_2.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Kot je razvidno iz aplikacije Erar, je podjetje Zgodba, d. o. o., prvo nakazilo iz ptujske občine prejelo marca 2016. V nekaj več kot letu in pol so skupaj prejeli dobrih 15.100 evrov. Sodelovali so v različnih projektih; prvi je bil 56. Kurentovanje, kar je dejansko tudi edini projekt, ki ga tako na občini kot v podjetju konstantno izpostavljajo.

„Omenjenega izvajalca smo angažirali v primerih, kjer smo potrebovali dodatno strokovno podporo pri komuniciranju, saj so se komunikacijske aktivnosti v primerjavi s preteklimi leti močno povečale in razširile. Vzpostavili so se novi kanali informiranja in komuniciranja z občani in različnimi javnostmi (digitalni mediji, družbena omrežja), vedno več je tudi različnih medijev, ki čedalje pogosteje vzpostavljajo stik z MO Ptuj in za katere je treba pripraviti informacije, da so vsi kar najhitreje obveščeni,“ so pojasnili iz ptujske občine. Izvajalca so zaradi, kot pravijo, dobrih rezultatov angažirali tudi kasneje v letu 2016 in še 2017. Dodajajo še, da je ažurna in dobra komunikacija z občani ključnega pomena, zato v primerih, ko je izkazana potreba po intenzivnejši medijski aktivnosti, poiščejo pomoč v tej obliki. „Ne nazadnje smo tudi od mestnega sveta in posameznikov dobili priporočila, da več napora vložimo v komunikacijo z različnimi javnostmi,“ še argumentirajo svojo odločitev. Na ptujski občini je sicer kot predstavnica za odnose z javnostjo zaposlena le ena oseba, njeno delo pa zajema še urednikovanje medija Ptujčan in vodenje galerije Magistrat v Mestni hiši. Letni strošek plač in prispevkov (brez malice, prevoza in regresa) zaposlene, ki je zadolžena za komunikacijo z javnostmi, je skupaj z regresom, malico in prevozom 25.885 evrov. Pri komunikacijskem svetovanju pa sodelujejo le s podjetjem Zgodba, d. o. o.

Štefan Čelan: „Ne le, da županu pišejo izjave za javnost, tudi na spletnih omrežjih brišejo vse komentarje, ki vodstvu občine ne koristijo!“

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.