Ormoško: Za vzdrževanje pokopališč več kot 120.000 evrov letno
Občine so pristojne za urejanje javnih površin, kamor spada tudi skrb za pokopališča. Ponekod v ta namen občine zaposlujejo delavce, v drugih primerih pa skrb prepustijo podjetjem. Na območju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž imajo skupaj devet pokopališč, od tega jih je na območju ormoške občine kar sedem. Skrb za ormoška pokopališča je občina predala krajevnim skupnostim.

Ne glede na to, kdo upravlja pokopališče, vsak mesec nastajajo razni stroški, ki so povezani z velikostjo samega pokopališča, številom pogrebov, ob tem pa se iz meseca v mesec stroški spreminjajo. »Ob koncu oktobra in v začetku novembra se stroški povišajo, saj občani grobove v večji meri urejajo, prav tako pa grobove obiskujejo v večjem številu. Tako nastane več stroškov z odvozom odpada,« so pojasnili na občini Ormož. Ob tem čez celo leto nastajajo tudi stroški za električno energijo, vodo, zavarovanje, čiščenje in seveda stroški z vzdrževalnimi deli. Upravitelji stroške vzdrževanja beležijo na letni ravni, ti pa naraščajo z velikostjo pokopališč.
Najnižje stroške na letni ravni beležijo na pokopališču na Kogu, ki je tudi najmanjše med pokopališči. Na pokopališču v velikosti 2.572 m² je 300 grobov, stroški vzdrževanja na letni ravni pa znašajo do 9.500 evrov. Na drugi strani pa najvišji stroški vzdrževanja nastajajo pri vzdrževanju pokopališča v Ormožu, in sicer na letni ravni okoli 22.500 evrov. A pokopališče Ormož je tudi največje med vsemi, trenutno je na pokopališču okoli 780 grobov, ki se razprostirajo na kar 9.500 m² velikem območju.
Na vseh devetih pokopališčih na letni ravni nastanejo stroški v skupni višini čez 120.000 evrov letno, prenašajo pa se na najemnike grobov.
Dela izvajajo tudi zaposleni v občinskih upravah
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se