Destinacija Jeruzalem Slovenija boljša od Avstralije in Laosa
Berlinski ITB – srečen kraj za ormoški turizem

Priljubljena in vse bolj obiskana destinacija Jeruzalem Slovenija postaja še prepoznavnejša na zemljevidu najatraktivnejših zelenih destinacij sveta. Sredi tedna je osvojila prvo mesto med najboljšimi trajnostnimi zgodbami sveta, v kategoriji upravljanja z destinacijami za leto 2024.
Letos je bila destinacija Jeruzalem Ormož med Top 100 Green Destinations nominirana že tretjič. Priznanje za osvojeno prvo mesto v kategoriji upravljanja z destinacijami je v Berlinu sprejel direktor Javnega zavoda za kulturo, turizem in šport Ormož Andrej Vršič, ki je že ob nominaciji med prvih šest na svetu poudaril, da zanje to pomeni veliko. Po sredini razglasitvi rezultatov v sklopu največje turistične borze na svetu, Internationale Touristikbörse Berlin (ITB Berlin), kjer so destinacijo Jeruzalem Ormož tudi predstavljali, je povedal, da zmage ob tako močni konkurenci, kot sta Barrington Coast iz Avstralije in Luang Prabang iz Laosa, niso pričakovali. „To je velika obveza in priznanje za našo destinacijo ter vse, ki tam živimo, da še naprej delamo v smeri trajnostnega turizma,“ je bil prvega mesta vesel Vršič. Da je največja organizacija, ki se v svetu ukvarja s trajnostnim razvojem, prepoznala, da je bila destinacija Jeruzalem Slovenija lani v kategoriji destinacijskega upravljanja najboljša, jim res veliko pomeni, je še dodal Vršič. Nemškemu trgu se je v Berlinu letos predstavilo 27 slovenskih destinacij in ponudnikov.
Tudi letos na turističnih sejmih po Evropi
Ormožani so svojo destinacijo letos predstavili že na več turističnih sejmih po Evropi. Sejmi so zanje še vedno izrednega pomena, saj gre za osebni stik in veliko gostov, ki obiščejo njihove kraje, jih spozna na sejmih, je prepričan Vršič. Nemčija ostaja najpomembnejši trg slovenskega turizma. Lani so nemški turisti pri nas ustvarili skoraj dva milijona prenočitev, kar predstavlja 4 % več kot leta 2023 in kar 29-odstotno rast v primerjavi z obdobjem pred pandemijo..