Jubilej blagovne znamke Prijetno domače


Pred petimi leti na Martinovo, 11. novembra ob 11. uri, je luč sveta ugledala celostna grafična podoba z blagovno znamko občine Ivančna Gorica »Prijetno domače«. Danes se pod sloganom »Prijetno domače – občina Ivančna Gorica« predstavlja domala vsak javni dogodek, ki poteka na območju občine, lepo število izdelkov domačih obrtnikov in turističnih ponudnikov ter vrsta promocijskih aktivnosti, so sporočili iz ivanške občine.
Zamisel, kako z lastno blagovno znamko obogatiti ponudbo v naši občini, se je pojavila v prvem letu županovanja župana Dušana Strnada z željo, da se pod tem imenom združi celotna ponudba občine, še posebej na področjih naravne in kulturne dediščine, turizma, kulture, obrti in podjetništva ter kmetijstva. Z znakom občine so s podsimboli v venček dvanajstih biserov povezane tudi vse krajevne skupnosti, fizično jih povezuje sistem informacijskih tabel, ki so nameščene v krajevnih središčih, v celoto pa jih spleta slikovita krožna pot Prijetno domače.
Med prebivalci občine je bila blagovna znamka hitro in dobro sprejeta, so poudarili na občini in dodali, da promocijo in trženje občinske blagovne znamke izvaja Zavod Prijetno domače za kulturo, turizem, promocijo, informiranje in upravljanje Jurčičeve domačije, ki ga je ustanovila Občina Ivančna Gorica. Konceptni vodja in avtor vidne podobe Prijetno domače je priznani slovenski oblikovalec in njihov občan Robert Kuhar.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se