Bliže tretji razvojni osi
»Po dolgoletnih zapletih so pridobljena skoraj vsa potrebna soglasja in mnenja za izdajo gradbenih dovoljenj za severni krak tretje razvojne osi, od Šentruperta do Holmca,« je poudarila ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek na sestanku z župani in s podžupani občin Velenje, Slovenj Gradec, Prevalje, Dravograd in Ravne na Koroškem.

Prizadevanja za gradnjo severnega kraka tretje. razvojne osi, ki bo Koroško in Šaleško dolino s hitro cesto povezal z Ljubljano, imajo dolgo brado. V zadnje letu je po zagotovilih vlagateljice, Družbe za avtoceste v Republiki Sloveniji, narejen velik korak naprej na področju pridobivanja potrebne dokumentacije, ki je predpogoj za izdajo gradbenih dovoljenj. »Kljub temu ne moremo biti povsem zadovoljni, saj na nekaterih odsekih začetek gradnje zamuja. Ponekod je bilo zaradi objektivnih okoliščin na terenu treba spreminjati tudi projektno dokumentacijo, kar seveda podaljša postopke pridobivanja mnenj in dovoljenj,« je pojasnila članica uprave Darsa Alenka Muhič.
Na ministrstvu za infrastrukturo so pozdravili zagotovila družbe Dars, da se zaradi tega ne bo podaljšal predviden čas gradnje severnega kraka tretje razvojne osi. Konec je predviden junija 2028, kar je potrdil tudi inženir Marjan Pipenbaher.
Na območju Mestne občine Velenje dela potekajo po načrtih. Tunel na odseku Konovo bo predvidoma predrt letošnjo pomlad, v začetku leta pa se bo začelo betoniranje viadukta Selo, kar je ključni korak za nadaljevanje del na Selu. Za odsek Škale bo kmalu izdano gradbeno dovoljenje, dela pa se bodo začela pred poletjem. Takrat naj bi se začela dela tudi na odseku Velunjski graben,
Gradnja odseka Velenje–Šentrupert je razdeljen na dva pododseka. Na pododseku od Šentruperta do Pariželj je postopek javnega naročanja za priznavanje usposobljenosti že zaključen, dela pa naj bi bila končana do konca letošnjega leta. Gradnja odseka od Velenja do Pariželj naj bi trajala 48 mesecev. (Foto: Ministrstvo za infrastrukturo)