© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Bela krajina na MOS-u


lokalno
17. 9. 2008, 00.00
Posodobljeno
15:29
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

mos.jpg
Arhiv Lokalno.si
mos4.jpg

Danes poteka zadnji dan letošnjega 41. Mednarodnega obrtnega sejma v Celju. Kot že leta poprej se je tudi letos združeno predstavila Bela krajina. Organizatorji (Obrtno-podjetniški zbornici Črnomlja in Metlike, Turistično društvo Vigred Metlika in RIC Bela krajina) so na razstavnem prostoru v hali A1 prikazali podjetniško delo in življenje Bele krajine, poleg tega pa so na najboljši možen način poskušali obiskovalcem prikazati lepote, naravno in kulturno dediščino Bele krajine. Belokranjski dan so pripravili minuli petek. Nekaj fotografij dogodka so nam poslali iz belokranjskega RIC-a.

Enovita destinacija Bela krajina je sicer letos že drugič zapored obiskovalce sejma pozdravljala s sloganom »Dobro za oba«.

Malo gospodarstvo v Beli krajini predstavlja zelo pomemben del gospodarstva. Po podatkih AJPES-a iz letnih poročil družb in s.p. v vseh treh belokranjskih občinah posluje 1.087 malih gospodarskih subjektov (mikro in majhne družbe ter s.p.-ji), kar predstavljajo 98,64 % v primerjavi z ostalimi gospodarskimi subjekti. Naj navedemo, da je odstotek za 1,5 % višji kot preteklo leto. V teh malih subjektih je zaposleno kar 41 % vseh zaposlenih kar je za 14,3 % več kot leto poprej in ustvarijo 36 % čistega prihodka v primerjavi z srednjimi in velikimi družbami. V primerjavi s preteklim letom se je tudi čisti prihodek, ki ga je ustvarilo malo gospodarstvo povečal za 16,2 %.

Po dejavnostih se v OOZ Metlika največ podjetnikov ukvarja s prometom, sledijo gradbene dejavnosti in tekstilci, v OOZ Črnomelj pa so po dejavnostih na prvem mestu gradbene dejavnosti, sledi promet in kovinska dejavnost.

Na sejmu se je s svojim predstavitvenim materialom predstavljalo 14 belokranjskih podjetnikov, članov obeh obrtno-podjetniških zbornic, nekateri z razstavnimi artikli, drugi s promocijskim materialom.

Turizem kot samostojna gospodarska panoga Bele krajine se na sejmu predstavlja s svojo gastronomsko promocijo. Ob avtohtonih belokranjskih jedeh kot so  - belokranjska pogača, belokranjski nadev, prosta povitica  in še se kaj dobrega najde, k čemur obvezno sodi tudi vrhunsko belokranjsko vino, se je razstavnem prostoru predstavilo 11 belokranjskih gostincev, ki so za pogostitev skrbeli vse dni sejma.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.