Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
60 let Adrie Mobil
Čas branja 2 min.

Adria Mobil si želi še peto proizvodno enoto v Sloveniji


dolenjski-list
Dragana Stanković
22. 5. 2025, 11.30
Posodobljeno
12:09
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Novomeška Adria Mobil danes obeležuje 60 let delovanja. Ob tem, da so pred šestimi desetletji razvili in izdelali prvo počitniško prikolico pod blagovno znamko Adria, mineva tudi 20 let od izgradnje nove tovarne ter 20 let od razvoja ikonične počitniške prikolice Action in prvega integriranega avtodoma Vision.

adria-mobil, 60-let
Dragana Stanković
Gregor Adler, generalni direktor Adrie Mobil

»Na 60 let smo izredno ponosni. To je trenutek, ki nam omogoča neko reflekcsijo, hkrati pa nam daje tudi nove smernice za nadaljnje delo. Prejeli smo 21 mednarodnih priznanj za dizajn in kakovost v letu 2024, tudi izkušnje naših uporabnikov so odlične. Vse to nam daje dodaten zagon. Imamo mlado, zelo motivirano ekipo. Zaradi vsega tega s pozitivnimi občutki gledamo naprej,« je na predstavitvi Adriine zgodovine in načrtov pred številnimi domačimi in tujimi novinarji ter drugimi gosti dejal generalni direktor Adrie Mobil Gregor Adler.

adria-mobil, 60-let
Dragana Stanković
60 let Adrie Mobil

Skupina Adria Mobil je lani ustvarila rekordnih 767 milijonov evrov prodaje, od leta 1965 je proizvedla in prodala 725.300 enot. Kot je dejal Adler, je danes Adria globalna blagovna znamka, prisotna na več kot 30 trgih na različnih kontinentih in ima več kot 500 prodajnih mest. »Letos bomo predstavili dvanajst novih modelov. Skupaj s Podgorjem in Adrio Dom nas je okoli 2000 zaposlenih, imamo štiri proizvodne lokacije v Sloveniji. Morda bomo lastnike prepričali še za peto proizvodno lokacijo, kar bi bilo zelo dobro. Prav je, da bi se to zgodilo na Dolenjskem. To je naša želja in je del petletnega cikla, a ko bo stvar dovolj zrela,  jo bomo tudi predstavili javnosti.«

V Sloveniji na leto prodajo dvodnevno proizvodnjo

Kot dodaja, se sicer panoga letos sooča z veliko zalogo na prodajnih mestih, hkrati pa je to leto konsolidacije. »Adria se je temu obsegu prilagodila tako, da je nekoliko znižala produkcijo in se prilagodila potrebam trga. Prilagodili so se tudi na prodajnih mestih. Zdaj pričakujemo, da se bodo temu prilagodili tudi dobavitelji, da ponovno vzpostavimo nek dolgoročen vzdržni sistem, s katerim bomo lahko vsi dobro živeli tudi v prihodnje,« je dejal Adler.

adria-mobil, 60-let
Dragana Stanković
60 let Adrie Mobil

Adria živi od tujine. V dveh dneh proizvede toliko proizvodov, kot jih proda v Sloveniji na leto, to pomeni okoli 200 enot, medtem ko letno proizvede okoli 15.000 enot. Kot dodaja Adler, je Adria trenutno v fazi izdelave nove strategije do leta 2030 in naprej, temu so prilagodili tudi produktni portfelj.

Ekskluzivna jubilejna kolekcija

Ob praznovanju letošnjega mejnika Adria predstavlja ekskluzivno kolekcijo Adria 60 Years Selection in jo bo v kratkem predstavila tudi na ključnih trgih, kot so Nemčija, Skandinavija, Danska.

adria-mobil, 60-let
Dragana Stanković
60 let Adrie Mobil

»Prvi odzivi so pozitivni in še z drugimi nadgradnjami na prikolicah pričakujemo, da bo prihodnje leto spet zelo solidno,« je dejal Adler, ki je tudi napovedal, da želi biti Adria v prihodnje najbolj zaželena znamka na trgu.

»To je strategija, začrtana že pred leti, in k temu cilju stremimo. Pričakujem, da se bomo z izzivom iz zaloge soočali do naslednje pomladi, nato spet pričakujemo blago rast trga. Naprej gledamo z optimizmom, kajti prebivalstvo se stara, vse več bo upokojencev, ki si lahko privoščijo vozilo za kakovostno preživljanje prostega časa. Vsi parametri kažejo na to, da bo branža še naprej dolgoročno uspešna, Adria pa želi biti še nadpovprečno uspešna.«


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.