Zavarovalnica Tilia o lanskem poslovanju


Novomeška zavarovalnica Tilia je na včerajšnji novinarski konferenci v Ljubljani poleg poslovnih rezultatov predstavila tudi svojo prenovljeno podobo. Z njo želijo poudariti članstvo v skupini Sava Re in tako še utrditi svoj položaj na slovenskem zavarovalnem trgu.
Leto 2007 je Zavarovalnica Tilia končala s 912.000 € dobička. Skupaj je zbrala 58,02 milijona € premije, pri čemer se 16,4 odstotka oz. 9,5 milijona € nanaša na področje življenjskih zavarovanj in 83,6 odstotka oz. 48,52 milijona € na področje premoženjskih zavarovanj. Skupna rast premije za leto 2007 v primerjavi s predhodnim letom je 12,6-odstotna, medtem ko znaša rast premije za področje življenja 20,9 odstotka.
Izplačane škode so v primerjavi z letom 2006 porasle za 10,5 odstotka in tako v letu 2007 znašajo 33,81 milijona €.
Poslovno leto 2007 je Tilia označila kot zelo uspešno, saj ga je končala bolje od zastavljenih planov. Poleg povečanja deleža življenjskih zavarovanj v strukturi premije je za 2,5 odstotka povečala tudi svoj tržni delež v slovenskem prostoru.
Podobno rast premije načrtujejo tudi za letos, s hitro rastjo pa je Tilia začela že v prvih treh mesecih. Rast premije za obdobje v prvem četrtletju znaša glede na isto obdobje lani 29,9 odstotka, kar je precej boljše od planiranega, škode pa rastejo za 7,5 odstotka počasneje kot v enakem lanskem obdobju. Na Zavarovalnici Tilia poudarjajo, da nameravajo visoko rast premije ohraniti tudi v prihodnje.
Leto 2007 je bilo tudi sicer za Zavarovalnico Tilia uspešno leto. Z intenzivnim zaposlovanjem so ob koncu leta šteli 356 zaposlenih, konec letošnjega leta pa jih bo v Tilii zaposlenih že 444. Aktivni so tudi na področju razvoja zavarovanj, kjer so lani uvedli kar nekaj sprememb pri obstoječih produktih ter trgu ponudili nekaj novosti. S številnimi aktivnostmi na področju trženja so utrjevali vseslovensko prepoznavnost Zavarovalnice Tilia in njen položaj na trgu. Poleg tega, da so se aktivno posvečali tržnemu komuniciranju, so oblikovali tudi nekaj novega promocijskega materiala in nadaljevali z že ustaljenim trendom namenjanja sredstev v humanitarne, kulturne, športne, preventivne in druge dejavnosti. Z vseslovensko oglaševalsko akcijo 'Zavarovanje po meri' so skozi vse leto javnosti sporočali svoje tri največje atribute: varnost, inovativnost in prilagodljivost.
Zavarovalnica Tilia je s svojimi 32 poslovnimi enotami prisotna na širšem območju države. S trinajstimi predstavništvi in devetnajstimi manjšimi poslovnimi enotami pokriva skoraj vse slovenske regije, razen Koroške, kjer pa nameravajo odpreti poslovalnico še v tem letu.
Za prenovo celostne grafične podobe so se na Tilii odločili zaradi potrebe po razpoznavnosti in vključenosti v finančno skupino, kateri pripadajo. Pozavarovalnica Sava je namreč 99,64-odstotna lastnica Zavarovalnice Tilia, kar bo v prihodnje vidno tudi iz njihovega logotipa.
Največ sponzorskih in donatorskih sredstev Tilia namenja v športne, kulturne, preventivne in izobraževalne namene. Letos se lahko pohvalijo s sponzorstvom Hokejsko drsalnega društva Olimpija Ljubljana ter Festivala Ljubljana. Ob tem podpirajo še nekaj športnih društev, kot so Rokometni klub Trimo Trebnje, Rokometni klub Novo mesto in Rokometni klub Celjske mesnine, skrb za slovenske gore in preventivo slovenskih planincev pa izražajo s sponzorstvom Planinske zveze Slovenije.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Podrobneje o poslovnih rezultatih in novi podobi Zavarovalnice Tilia