Sevniška Kopitarna okrepila prodajo in dobiček

##IMAGE-3645710##
Sevniška Kopitarna, ki po prestrukturiranju v zadnjih letih v Sloveniji zaposluje 130 ljudi, je v prvih štirih mesecih letos prodala za 2,85 milijona izdelkov oz. štiri odstotke več kot v enakem obdobju lani. Hkrati je ustvarila 66.000 evrov dobička in primerljivi lanski izid presegla za približno četrtino. Zaposlili so deset novih delavcev.
Generalni direktor Kopitarne Sevnica Marjan Kurnik je povedal, da so pet delavcev zaposlili v sevniški matični hiši in pet v svojih novih slovenskih trgovinah. Sicer pa letos načrtujejo prodajo v znesku približno 8,35 milijona evrov in približno 200.000 evrov oz. trikrat večji dobiček od lanskega.
Poslovanje Kopitarne se naj bi v maju in juniju, ki sta zanje ključna meseca, še okrepilo. Med težavami pri poslovanju pa je Kurnik opozoril na znatno podražitev plastike. V Kopitarni namreč za svoja kopita uporabljajo polietilen, katerega cena, kljub hkratnemu nižanju cen nafte, na svetovnem trgu raste. Pestijo jih tudi tečajne razlike med evrom in ameriškim dolarjem, vse navedeno pa jim je v prvih štirih mesecih letos odneslo približno 15.000 evrov dobička, je dodal.
Glede napovedanega letošnjega dobička je direktor ocenil, da ni kakšen visok znesek, a dodal, da za Kopitarno, ki je še leta 2010 poslovala z 230.000 evri izgube, pomeni napredek. Družba je nato leta 2011 pridelala 80.000 evrov izgube. Leta 2012 je že poslovala z 22.000 evri, predlani s 27.000 in lani s 60.000 evri dobička.
Podjetje od leta 2012 posluje pozitivno, njihov dobiček zlagoma raste, rast družbe pa je posledica dejanske celostne prenove poslovnega modela. V njenem okviru je Kopitarna proizvodnjo svoje obutve preselila v Srbijo, med drugimi ukrepi pa uvedla vrsto novih izdelkov in število lastnih trgovin s štirih povečala na 33. Teh imajo v Sloveniji 17, na Hrvaškem 12 in v Srbiji štiri. Po eno trgovino bodo letos odprli še na Hrvaškem in v Srbiji ter njihovo število zvišali na 35.
V svojih trgovinah ustvarijo znatni del prihodkov, okrepili pa so tudi izvoz. Ta letos dosega približno 66 odstotkov lastnih izdelkov. Kopitarna, ki približno tri petine prihodkov ustvari s prodajo obutve, ob tej izdeluje še čevljarska kopita, podplate in napenjalce za čevlje. Kar 95 odstotkov zadnjih izvozi.
Polovica njihove obutve je namenjena pomladi, poletju in prostemu času. Drugo polovico predstavlja poklicna obutev za zdravstvene delavce. Velik poudarek so letos namenili tržni dejavnosti in razvoju kolekcij, pri čemer je Kurnik opozoril na sodelovanje z modno oblikovalko Majo Štamol.
Kopitarna, ki je leta 2009 redno zaposlovala 270 ljudi, jih v svoji skupini zdaj zaposluje približno 170. V Sloveniji jih je zaposlenih 130, od teh 110 v Sevnici, 20 pa v njihovi slovenski prodajni mreži.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se